Snegler

jeg har fått innvasjon av snegler i karet mitt!
fikk tips om en sneglespisende fisk! ( ser ut som en tiger) kjøpte to sånne men det virker ikke som som de er så intriser i snegler å sneglene blir ikke borte!
hva kan jeg gjøre nå?

nytter liksom ikke å pella ut hel for det dukker stadig opp nye!
er som ugress detta sjønner jeg!
"Gratulerer!" Du har nok pestsnegler.. Hvis ikke fisken hjelper, så er det noe som , heter Asiatisk jegersnegle. Denne spiser pestsneglene garantert, og der er pen å se på, og lett å kontrollere bestanden. Et minus er at den er dyr, og har du eplesnegler eller andre ønskede snegler, så tar jegersnegla disse og.
Prøv limnacid
Jeg fikk tatt knekken på snegleplagen i mitt forrige akvarium ved hjelp av et middel som heter Limnacid (produsent: Zoomedica Frickhinger) som jeg kjøpte i en akvariebutikk.
oki tusen takk da skal jeg prøve den!
men hva forskjellen på jeg har å den du snakker om? skulle liksom spise de å :-/
jeanne
fikk tips om en sneglespisende fisk! ( ser ut som en tiger) kjøpte to sånne men det virker ikke som som de er så intriser i snegler

Ser fisken din omtrent slik ut?
tender
[QUOTE=jeanne]fikk tips om en sneglespisende fisk! ( ser ut som en tiger) kjøpte to sånne men det virker ikke som som de er så intriser i snegler

Ser fisken din omtrent slik ut?

den som jeg har er svart og orange!
en ordentlig livlig fisk!
Det er vel denne du har, en Prakt botia. Den er stimfisk og blir ganske stor.
ja det stemmer ruthA det er den!
Hei
jeanne
jeg har fått innvasjon av snegler i karet mitt! fikk tips om en sneglespisende fisk! ( ser ut som en tiger) kjøpte to sånne men det virker ikke som som de er så intriser i snegler å sneglene blir ikke borte! hva kan jeg gjøre nå? nytter liksom ikke å pella ut hel for det dukker stadig opp nye! er som ugress detta sjønner jeg!

Er det praktbiotika du har?...
den spiste alle sneglene her... det tok litt tid liksom og det så ikke ut som det minket til å begynne med, men plutselig var det tomt :0)

ja er nokk det!
men da får jeg ha litt is i magen kansje da for da blir det vel kanskje borte!
Jo mindre du forer, jo kjappere går de på sneglene
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap