Jippi!

Skrev en tråd om at den ene hannfisken jaget de andre. Var kun en hunnfisk som fikk være i fred.

Hadde syv fisker, men så bare to av de fordi de andre konstant gjemte seg.
Nå har jeg tatt ut den hannfisken, bare for å se om det ble noen endring.

Og gjett om det ble!
Nå svømmer alle fiskene fornøyde over alt!
Mye roligere, og gjemmer seg ikke. Bare koser seg.

Ble kjempeglad nå, men føler også med den hannfisken.
Har den i en bøtte nå, med akvarievann, for ville jo se først, om det virkelig hjalp å ta den ut.
Kan jeg levere denne fisken tilbake til dyrebutikken?
Kan jeg ta den med meg til butikken, eller må jeg høre med butikken om de tar den tilbake først?

Og bør jeg skaffe en ny hann, eller kan den ene hannfisken få nyte haremet sitt alene med fem hunner? De er alle platy.

Takker for svar!

Dory_1
Kan jeg ta den med meg til butikken, eller må jeg høre med butikken om de tar den tilbake først?

Dette tror jeg du må spørre dem på butikken om.
Du bør nesten ringe butikken for å høre med dem før du kommer med den. Kanskje du kan gi den bort hvis de ikke vil ha den?
Jeg vile lat den ene hannen være eneste hann. Ofte er det det som skal til for at det skal være fredelig i karet.
Takker for svar!

Tror ikke hannen klager på det akkurat, alene med bare hunnfisker.
Var iallfall kjempeherlig å se alle fiskene svømme rundt igjen!
Dory_1
Skrev en tråd om at den ene hannfisken jaget de andre. Var kun en hunnfisk som fikk være i fred. Hadde syv fisker, men så bare to av de fordi de andre konstant gjemte seg. Nå har jeg tatt ut den hannfisken, bare for å se om det ble noen endring. Og gjett om det ble! :-) Nå svømmer alle fiskene fornøyde over alt! Mye roligere, og gjemmer seg ikke. Bare koser seg. Ble kjempeglad nå, men føler også med den hannfisken. Har den i en bøtte nå, med akvarievann, for ville jo se først, om det virkelig hjalp å ta den ut. Kan jeg levere denne fisken tilbake til dyrebutikken? Kan jeg ta den med meg til butikken, eller må jeg høre med butikken om de tar den tilbake først? Og bør jeg skaffe en ny hann, eller kan den ene hannfisken få nyte haremet sitt alene med fem hunner? De er alle platy. Takker for svar!

her er det i allfall ikke no problem å bytte inn igjen fisker... :0)
Tilfeldig bekjentskap
© Lisa S Falk
Reklame for plussmedlemskap