- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Har dere noen snø bilder??
Har dere noen snø bilder??
Postet 21.11.08 kl 18:11
Postet 21.11.08 kl 22:44
Postet 21.11.08 kl 22:53
Endret: 21.11.08 kl 22:55
Lille HavfruenLitt utydelig bilde av en sommerfulgl i vintersnøen ;) Men etter at den sakkarsj forfrosne sommerfuglen som hadde stervet seg sakte bortover snøen omtrent uten krefter, fikk jeg satt den ut på en krakk i den deilige solen og etter en stund fikk sommerfuglen masse energi og kom seg til slutt ;)
stakkars sommerfuglen!! det er ikke akkurat sommerfuglvær ute..
jeg redda en frosk fra kulden for 3 uker siden. den klarte så vidt å røre på seg, så jeg tok den med inn på hytta og lot den varme seg stakkars. håper den klarte seg
Postet 21.11.08 kl 22:57
Hadde det ikke vært for at kameraet mitt er i en opprørsfase skulle jeg tatt noen bilder av snøen og snøstormen som var tidligere i dag :/ Nå er stormen blitt til regnstorm, det meste av snøen eller borte eller omgjort til slaps, og folk blir bedt om å holde seg innendørs pågrunn av stormens styrke... Men det var utrolig koselig med snø i morges
Postet 21.11.08 kl 23:06
Hadde jeg sett denne tråden før i dag, så skulle jeg gjerne ha knipsa et bilde til deg.
Akkurat nå sitter jeg i undertøyet, inntullet i pledd... Det ville set en smule rart ut om jeg gikk ut som et snikende ullteppe for å fotografere. Særlig siden det er så mørkt...
Naboene ville nok ha tatt en bekymringstelefon til psykisk helsevern, eller hva det nå heter... ;D
Akkurat nå sitter jeg i undertøyet, inntullet i pledd... Det ville set en smule rart ut om jeg gikk ut som et snikende ullteppe for å fotografere. Særlig siden det er så mørkt...
Naboene ville nok ha tatt en bekymringstelefon til psykisk helsevern, eller hva det nå heter... ;D
Postet 21.11.08 kl 23:08
AggiHadde jeg sett denne tråden før i dag, så skulle jeg gjerne ha knipsa et bilde til deg. :) Akkurat nå sitter jeg i undertøyet, inntullet i pledd... Det ville set en smule rart ut om jeg gikk ut som et snikende ullteppe for å fotografere. Særlig siden det er så mørkt... :D Naboene ville nok ha tatt en bekymringstelefon til psykisk helsevern, eller hva det nå heter... ;D
Takk skal du ha Aggi, nå har jeg det bildet brent fast i hjernebarken resten av kvelden xD
-snikede ullteppe, skjult fleecepledd-
Postet 21.11.08 kl 23:10
AggiHadde jeg sett denne tråden før i dag, så skulle jeg gjerne ha knipsa et bilde til deg. :) Akkurat nå sitter jeg i undertøyet, inntullet i pledd... Det ville set en smule rart ut om jeg gikk ut som et snikende ullteppe for å fotografere. Særlig siden det er så mørkt... :D Naboene ville nok ha tatt en bekymringstelefon til psykisk helsevern, eller hva det nå heter... ;D
Hehehe, du får knipse noen bilder og legge ut i morgen=) Er så koselig med snø, hvertfall når veien og alt er dekket av masse snø
Legger ved et bilde av sønnen min og hans aller første tur ut i snøen
Postet 21.11.08 kl 23:14
Postet 21.11.08 kl 23:16
Postet 21.11.08 kl 23:17
Postet 21.11.08 kl 23:18
Siden jeg lovet snøbilde, så komer det nå.. Orket ikke gå ut for å ta bilde i dag. Trøtt og småforklølet vandrer jeg fortsatt rundt i leiligheten som et snikende ulteppe. Prøver å lade opp til et selskap seinere i dag. Derfor tok jeg bare bilde gjennom vinduet... Ja, huff det er juks å gjøre det... -Og jammen fikk jeg sett at det er på tide å vaske vinduene også.. :S
På en måte så blir mitt bilde en parodi av det søte bildet av sønnen din, for ett eller annet sted på bildet, så befinner datteren min seg... Det er bare ikke tydelig nok til å se nøyaktig hvor hun er... Hun er 8 år, så hun kan være ute litt aleine, sånn i tilfelle noen får kaffen i halsen..
På en måte så blir mitt bilde en parodi av det søte bildet av sønnen din, for ett eller annet sted på bildet, så befinner datteren min seg... Det er bare ikke tydelig nok til å se nøyaktig hvor hun er... Hun er 8 år, så hun kan være ute litt aleine, sånn i tilfelle noen får kaffen i halsen..
Postet 22.11.08 kl 14:54
Hei
bare så du vet det, så går frosker i dvale, di kan ligge inni ein isklump, og om våren så smeltes denne og den kommer til live igjenn.
Postet 22.11.08 kl 15:28
Kaller du meg frosk? Hahaha! Da tror jeg binne ville vært mer riktig... For jeg har mer lyst å gå i hi, enn å ligge i en isklump.. Dessuten er jeg ikke liten og sleip... ;DEragonbare så du vet det, så går frosker i dvale, di kan ligge inni ein isklump, og om våren så smeltes denne og den kommer til live igjenn.
Postet 22.11.08 kl 15:41
Endret: 22.11.08 kl 15:42
Kaller du meg frosk? Hahaha! Da tror jeg binne ville vært mer riktig... For jeg har mer lyst å gå i hi, enn å ligge i en isklump.. Dessuten er jeg ikke liten og sleip... ;DAggi[QUOTE=Eragon]bare så du vet det, så går frosker i dvale, di kan ligge inni ein isklump, og om våren så smeltes denne og den kommer til live igjenn.
hehe, nei aggi jeg tror han refererte til frosken i mitt innlegg lenger oppe
og joda! jeg vet at de går i dvale, men det var da søren meg ikke smart av frosken å dvale seg midt på en sti hvor den ble spist opp heller da! så jeg reddet den! jeg hodler meg til reddet-frosken-historien :P Jeg reddet frosken!!! :P i tilfelle noen var i tvil om hvor snill jeg er
aggi: hvor i bergen er bildet ditt fra? kjenner meg ikke igjen
og ellers majones: " -snikede ullteppe, skjult fleecepledd- " - lo godt av denne
Postet 23.11.08 kl 08:03
Åja, ups!Tinelisehehe, nei aggi jeg tror han refererte til frosken i mitt innlegg lenger oppe :)
Tinelise[B]aggi[/B]: hvor i bergen er bildet ditt fra? kjenner meg ikke igjen :)
Hvis du ser den lile stripen med lys mellom høyblokkene, så er det broen mellom iskanten og vestkanten.
Man ser ikke disse utearealene når man bare kjører forbi Loddefjord, derfor er det mange som tror at Loddefjord bare er en betong-klump.
Postet 23.11.08 kl 13:24
Postet 23.11.08 kl 18:32
Postet 23.11.08 kl 20:35
Postet 23.11.08 kl 20:36
Postet 23.11.08 kl 20:43