Hvilken fisk eller skapning?
Postet 22.11.08 kl 21:47
Postet 22.11.08 kl 21:50
Postet 22.11.08 kl 21:50
Endret: 22.11.08 kl 21:51
tenkte litt på mindre fisk og skapninger, abbor og ørret blir kanskje litt store. noen insekter? husker når jeg var liten fant jeg noen dyr i en bekk som hadde ett rørlignende skall utenpå seg, såg ut til å være laget av sandkorn. også noen biller som holdt seg under vannet, men hvet ike hva disse heter. finnes det ferskvannsfisk som ikke blir store?
Postet 22.11.08 kl 21:57
Jonnytenkte litt på mindre fisk og skapninger, abbor og ørret blir kanskje litt store. noen insekter? husker når jeg var liten fant jeg noen dyr i en bekk som hadde ett rørlignende skall utenpå seg, såg ut til å være laget av sandkorn. også noen biller som holdt seg under vannet, men hvet ike hva disse heter. finnes det ferskvannsfisk som ikke blir store?
Tenker du på vårfluelarver og vannkalver?
Postet 22.11.08 kl 23:38
ja det var sånne har søkt litt på nettet og funnet en kul fisk jeg kunne tenke meg å ha i akvariet. en steinsmett http://www.jonolavsakvarium.com/organismer_ferskvann/dyr/steinsmett/steinsmett.html
noen dyrebutikker i bergensområdet som har noe sånt? hvis ikke, noen tips om hvor jeg kan få tak i?
noen dyrebutikker i bergensområdet som har noe sånt? hvis ikke, noen tips om hvor jeg kan få tak i?
Postet 23.11.08 kl 21:18
Postet 23.11.08 kl 21:27