Aquaark -medlemsmøte og juleavslutning

Medlem siden: Jan 2006
Galleri: 3 bilder AquaArk -medlemsmøte og juleavslutning

--------------------------------------------------------------------------------

Da er det duket for årets siste medlemsmøte som også blir juleavslutning i AquaArk Akvarieklubb

Møtet er i Eidangerhallen kl. 19:00

NB: Vi har måtte flytte møte til torsdag 11/12-09 ettersom det skulle være et større arrangement i Eidangerhallen den opprinnelige møtedatoen.

Kveldens program er:

Info fra styret
Foredrag: Oppdrett av discus - ingen heksekunst
Medlemsauksjon: Ta med objekter, men ikke for mange

Denne kvelden spanderer klubben varm gløgg, kaker og brus / kaffe

Vel møtt til en trivelig stund i disse travle førjuls tider
Vi kommer!
Flott! gleder seg. jeg tar med noe fisk, snegler og diverse planter.
ser det står ikke ta med så mange objekter.. er det noe begrensninger som max 3?

Tom A.
Tom Anders
Flott! gleder seg. jeg tar med noe fisk, snegler og diverse planter. ser det står ikke ta med så mange objekter.. er det noe begrensninger som max 3? Tom A.

Vi setter ingen begrensning mht. til antall objekter, men overlater dette til folk selv å bedømme. Det vi bør unngå er en " storauksjon " så vi blir sittende til neste morgen......
Hehe nei jeg tenker nok ikke å pakke så mye. men okay. jeg skal ikke tømme alle karene enda...

må spare litt opp til storauksjonene i februar.
God jul og takk for i år
Med kveldens koselige medlemsmøte var aktivitetene i 2008 avsluttet.

2008, som også har vært vårt oppstartsår, viste seg å bli en suksess med mange medlemmer, god økonomi og mange aktivteter.

Vårt utgangspunkt for 2009 er svært bra, og vi kjører igang allerede i første halvdel av januar med klubbkveld på MX Sport på Myren i Skien ( dato kommer ) og medlemsmøte som vanlig 2 onsdag i januar.

Vi takker alle medlemmer og deltagere på våre arrangementer for deltagelse og innsats i 2008.

God jul og godt nytt år

VEL MØTT I 2009
Tilfeldig bekjentskap
© J.W. Armbruster
Reklame for plussmedlemskap