- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Ancistrus forlater egga
Ancistrus forlater egga
Inaktiv bruker

Hei,
har ein ancistrus som nett har fått egg. Då eg kom heim i dag, var han på tur borte i andre sida av akvariet, normalt?
har ein ancistrus som nett har fått egg. Då eg kom heim i dag, var han på tur borte i andre sida av akvariet, normalt?
Postet 03.12.08 kl 15:55
Inaktiv bruker

Ingen som har svar?
Postet 03.12.08 kl 19:07
Postet 03.12.08 kl 19:54
Inaktiv bruker

Det er oppdrettsvariant ja, men eg trur han er ganske erfaren...
Kjøpe som lekspar, for 2 veker sida, og då gjekk han i lag med to hufisker, aleine i eit kar, kansje dette som gjer det, ingen andre truande fiskar der han gjekk før?
Jaja, han er i allefall tilbake i "forsvar" no
Kjøpe som lekspar, for 2 veker sida, og då gjekk han i lag med to hufisker, aleine i eit kar, kansje dette som gjer det, ingen andre truande fiskar der han gjekk før?
Jaja, han er i allefall tilbake i "forsvar" no
Postet 03.12.08 kl 20:11
Postet 10.12.08 kl 19:57
Inaktiv bruker

Det var heldigvis bare denne eine gongen (som eg har sett da)
Han var langt vekke frå hola, og hang bak pumpa i motsatt ende av akvariet.
No ligger han stolt å passer på yngel (skal eg tippe, er det ca. 100 beibiser ) men er det vandlige dame stømper som festes over innsuget til pumpa?
Han var langt vekke frå hola, og hang bak pumpa i motsatt ende av akvariet.
No ligger han stolt å passer på yngel (skal eg tippe, er det ca. 100 beibiser ) men er det vandlige dame stømper som festes over innsuget til pumpa?
Postet 10.12.08 kl 21:10
Postet 10.12.08 kl 21:13
Inaktiv bruker

Dei skal ikkje gå i samme kar
Dei skal bare gå med Neon/kardinan tetra, mamma og pappa, platy og leopard danio
Dei skal bare gå med Neon/kardinan tetra, mamma og pappa, platy og leopard danio
Postet 10.12.08 kl 22:12