Wromak kar

Har nettopp skaffet meg et 120 liters Wromak kar, og lurer derfor på hva deres erfaringer med dette merket, er?

Positive og negative erfaringer, noe jeg bør passe på/være obs på?
Hadde et likt ditt en kort periode før jeg ga det vekk. Var ikke særlig imponert over lyset, i tillegg til at toppen gir en drøy "plastfølelse".
Hei. Vi kjøpte et Wromak 93 l for 2- 3 mnd ca. Er meget godt fornøyd! plantene trives godt og vokser som bare det i det lyset som fulgte med! det er kjekt med den glassplata, slik at det ikke blir så mye fukt i toppen, men demper litt for lyset, hvis det er møkkete. Anbefaler å vaske/tørke det ofte!
Vipsen
Hadde et likt ditt en kort periode før jeg ga det vekk. Var ikke særlig imponert over lyset, i tillegg til at toppen gir en drøy "plastfølelse".

Lyset er jo bare og skifte ut lysrør, samt oppgradere det litt Plastfølelsen er der ja, men det ser glatt og fint ut, ikke firkantet og slikt.
Line88
Hei. Vi kjøpte et Wromak 93 l for 2- 3 mnd ca. Er meget godt fornøyd! plantene trives godt og vokser som bare det i det lyset som fulgte med! det er kjekt med den glassplata, slik at det ikke blir så mye fukt i toppen, men demper litt for lyset, hvis det er møkkete. Anbefaler å vaske/tørke det ofte!

Høres supert ut! Har lyst til og ha en god del planter, som skal få vokse litt vilt en god stund før jeg luker noe. Var litt skeptisk til festene, men fikk hun som driver butikken jeg kjøpte det i til og løsne på dem og vise meg hvordan de så ut inni, hvordan pakningene var og slikt.
Plussmedlem
Synes det er litt merkelig at Wromak har dekkglass i tillegg til heldekkende lystopp.
Tåler ikke lystoppen og belysningen fukt?
Kanskje IP-klassen på lysrørfestene er for dårlig?
Har lurt på det selv! Om en trenger dekkglass eller ikke, kommer ann på hvilken IP-grad festene og elektronikken til lysrørene er av. Vårt kar tåler fukt og vann..

http://akvaforum.no/images/forum/thumbs/11006_070717234947_3.jpg
det kan jo også hende at de glassene følger med uansett IP- på rørene.. ??
Har hatt et 120L wromak i over 2 år nå, er fornøyd, visst vi skal se bort i fra at festet til tennern røyk når jeg byttet det første gang. Jeg var ikke spessielt hardhent, og har jobbet som vaktmester. så det å bytte tennere har jeg vel gjort sånn ca alt for mange ganger :P

Ellers synes jeg det er et topp akvarie! ( selv med plast-topp )
Har en 450 liters fra wromak. Bortsett fra at listene på møbelet detter av, så er det helt greit.

Har og wromak 120L. Liker det godt. Listene på karet dett av, men no har eg limt dei med akvariesilikon. Så no endelig sitt dei.
Einaste minuset synes eg er dei runde hola for slanger på kvar side bak.
Bedre vis det var utskore en U
Lister på karet? Jeg har ingen lister på mitt kar.
Plussmedlem
Psykfallet

De har sikkert falt av
Psykfallet

Ikke på karet, men på møbelet.
Ingen lister på mitt møbel, men så er det et med hyller og ikke skap da.
Er det ikke en topp plate øverst på møbelet som karet står på? Listene sitter fastlimt på lang-og kortsidene av denne platen. Ser kansje ikke ut som lister akurat men.. min har nå slike ihf,
Nah, så vidt jeg ser er platen i helingen.
Altså, ingen lister kun en plate. Er ikke antydninger til at det skal være lister der heller.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap