Virkelig en nybegynner!!!

Ja, så er akvariet i hus.......eller dvs. vi satte det opp i slutten av november. Vi er virkelig nybegynnere så det holder, så dette kan gå begge veier. Må nevne at jeg hadde ett 110 liter akvarium som barn, så litt "bakrgrunn" kan jeg skryte på meg.......jeg kan å skifte vann

95 liter er nok for oss nå, med utvendig pumpe. Noen "fancy" begreper har jeg ennå ikke i mitt vokabular. Men leser om Gh Ph, og hva det nå heter alt sammen. Håper å få en sammenhng til slutt.

Nå har det kommet beboere i karet. Startet med ancistrus og to albino maller. Hva heter de i grunnen???? Noen som vet???
Deretter kom det inn 10 kardinaltetra. De trivdes veldig godt hos oss. Ingen dødsfall den første uken så i dag flyttet det inn 10 nye kardinaltetra og 6 dverggurami. Det ble litt mer liv i leiren da. Faktisk så synes det som alle har funnet sin plass, så optimismen er på topp.

Åkke som, koselig er det i hvert fall her oppe i kjøkkenet. Kjekt å skru på lyset om morgenen og se på fiskene, nå i mørketiden.

Jeg er også interessert i foto, så hvem vet, kanskje det kommer noen bilder etterhvert.

Jazzy
Gratulerer og velkommen inn i hobbyen

- Merket noen symptoner på litersyken enda?

Hehe, lykke til med fiskene! Hørtes ganske bra ut det
[b]litersyken?[/b]
Er det syken der en angrer på at en ikke kjøpte større akvarium? Fy søren så mange fine fisker det er i handelen .......og jeg har ikke plass????
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap