Morsomt med agurk-foring :)

Har jo tenkt en stund å skaffe no agurk til Svein(Ancistrusen min), men glemmer det alltid når jeg handler.. men i går husket jeg det. Skulle feste den til bunn..men den fløyt opp igjen, og jeg skulle se no på TV..så jeg tenkte, skitt au, la den bare flyte litt. Var en ganske stor bit.

Neste gang jeg gløtta bort på akvariet så var Svein på undersiden av agurkbiten og koste seg mens han sakte men sikkert tok med seg biten nedover mot bunn..hehe. Han manøvrerte seg rundt og rundt på agurkbiten før an bestemte seg for å ta pause med den følge at agurken fløyt til topps igjen.. for så å gjenta senere. Var et frnøyelig syn å se agurkbiten og Svein bli tatt av strømmen for så å synke ned midt oppi en stor Bacopa-plante etc..

Anbefales å prøve
Inaktiv bruker
Øystein Thinn
Har jo tenkt en stund å skaffe no agurk til Svein(Ancistrusen min), men glemmer det alltid når jeg handler.. men i går husket jeg det. Skulle feste den til bunn..men den fløyt opp igjen, og jeg skulle se no på TV..så jeg tenkte, skitt au, la den bare flyte litt. Var en ganske stor bit. Neste gang jeg gløtta bort på akvariet så var Svein på undersiden av agurkbiten og koste seg mens han sakte men sikkert tok med seg biten nedover mot bunn..hehe. Han manøvrerte seg rundt og rundt på agurkbiten før an bestemte seg for å ta pause med den følge at agurken fløyt til topps igjen.. for så å gjenta senere. Var et frnøyelig syn å se agurkbiten og Svein bli tatt av strømmen for så å synke ned midt oppi en stor Bacopa-plante etc.. Anbefales å prøve ;)

Hei.

He he. Sikkert et morsomt skue dette. Mine maller er bortskjemte på dyre malletabeletter av forskjellige merker og type, slik at simpelt for som agurk og squash det svømmer de forbi.

Satt i dag tidlig og så på min ancistrus hunn beveget seg elegant forbi agurken og rett på en "pleco waffer" uten så mye å se på agurken engang.

Det samme gjør baryancistrusene mine. De svømmer rund og over agurken på leit etter annet for.

Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap