Ritas tråd om dyrene på kløfta. (side 3)


Her er det bilder av blå acara karet som dere ser så har jeg mange igjen


[External Image]

Ynglene begynner å bli store

[External Image]

[External Image]

Bilder fra karet til guttungen

[External Image]

[External Image]

Botia karet

[External Image]

er det noen som kan navnet på denne botian

[External Image]
Malawi karet

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Får ta med et bilde av Sara

[External Image]
Inaktiv bruker
er det noen som kan navnet på denne botian [IMG
http://i552.photobucket.com/albums/jj324/ritus1/20februar069.jpg[/IMG]


Det er en sumobotia 8D Den er ganske uvanlig i handel , din heldiggris XD
STillige bakgrunner men eksepsjonnell var jo den til 102 literen. Flotte akvarier med flott inredning og flotte fisker Xd



sumo botia:
Inaktiv bruker
OOps det ble litt feil men den botiaen du spurte om er sumo botia







:P
Pleco man
[Det er en sumobotia 8D Den er ganske uvanlig i handel , din heldiggris XD


Neida. Ganske så vanlig den Har gått en gjeng på bl.a Tam Alna lenge.
Men kul er den!!!
Ja dem er kjøpt på Tam Alna men når jeg dro for å kjøpe flere så var det tomt og de viste ikke om de fikk inn flere.
men kule er dem
Burde være smal sak å bestille om du ønsker fler. Balteata er blant de smerlinger som er drettet i kar, i tillegg til VF fisken som man får
ok men nå leste jeg at de kunne bli veldig hissige med åra mot sine egene så da får det holde med 4 stk, og at de mister fargen det er jo synd for noen ganger blir halen skikkelig rosa og da har de adhd+


Legger med noen bilder av de andre botiane i karet

Hei ritus
Hvor kreativ og dyktig du er Ritus.
Flotte ble akvariene dine med selvlagde bakgrunner.
Artig og lese og se på bildene dine.

mvh
Takk Lilian det er alltid hyggelig med ros.
Ja det er morsomt å lage noe selv så det er bare sette i gang
Lillestrøm auksjonene
I går var jeg på auksjon og fikk med meg 8 Fryeri yngel til en latterlig pris men jeg er kjempe fornøyd.

Fikk med meg 4 corydoras Weitzman til en fin pris også så jeg får håpe at jeg får noen egg på dem etter vært så dem kan bli flere, en kjempe fin fisk syns jeg da

Fikk med meg to Hongi hanner også så hua mi får noe manne bein å jage

To kampfisk huer ble med hjem så da blir nokk hannen glad.

Så vant jeg et akvarium på loddsalg men det var ikke gubbe så glad for men minste mann syns det var helt topp.

Ja det var det jeg fikk med meg så jeg er så fornøyd.

Fikk solgt alle blå acarane også, jeg var kjempe flau hver gang de tokk frem en pose med blå acara for jeg hadde med 7 poser med 10 stk i hver pose men de ble solgt så da er jeg fornøyd.

Alle ancistrius parene ble solg og sort tetrane også.

Så jeg solgte for mere enn jeg kjøpte for og da skal man ikke klage

Dette ga mer smak så jeg skal dit neste gang også, det var kjempe hyggelig der og det var ikke noe problem å komme alene
Så herlig å ha slike muligheter som denne auksjonen.
*misunnelig*
Heldig du var!

mvh
So moro det må være med auksjon, og en fantastisk mulighet til å få solgt :o)

er nok litt misunnelig jeg også

og gratulere med nytt akvarium
Ritus
ok skal prøve å få lysere bilder har helt nytt kamera så jeg må bare prøve meg frem. Jeg har kjøpt Redmor røtter 4 stk. prøver med noen flere bilder. første er fra 160L og det andre er fra malawi tanken


Hei! Har akkurat funnet tråden din

Ang. bilde nr1... Ser jeg et par L144?
Ritus
her er den lakt til tørk satt inn i karet Sånn ble sluttresultatet


Gud den 102 literen ble fin! Du er god på innredning og veldig kreativ, det skal du ha ;D
Ritus
I går var jeg på auksjon og fikk med meg 8 Fryeri yngel til en latterlig pris men jeg er kjempe fornøyd. Fikk med meg 4 corydoras Weitzman til en fin pris også så jeg får håpe at jeg får noen egg på dem etter vært så dem kan bli flere, en kjempe fin fisk syns jeg da :-) Så vant jeg et akvarium på loddsalg men det var ikke gubbe så glad for men minste mann syns det var helt topp.


Grattiz med ny fisk! Og kar! (Hvor stort er karet?)

Stemmer det at du var en av de som kjøpte Elin sine Weitzmani unger? Jeg har kjøpt 8 selv og jeg er kjempe fornøyd
Ja det var Elin sine bebiser så jeg håper dem vil trives hos meg jeg er ikke så dyktig som henne.

Jeg har to lekspar med L-144 så det blir noen yngler av dem, dem er kjempe søte og så er dem mye fremme.

Karet er 43 L og alt er med som jeg trenger så her er det bare å fylle på vann men jeg må vente litt så ikke gubben får helt noa hehe.

Det som er morsomt med denne hobbyen er å innrede kar, det er gøy med fisken også men å innrede syns jeg spennende det er så mye forskjellig man kan gjøre.

Driver nå å gjør om i alle karene så det kommer bilder ettervært sånn er det å ha fri.

Å være på auksjon var kult kan ikke kjønne hvorfor jeg ikke dra på flere, men sånn er det vel når man har ingen å dra sammen med, for det er litt skummelt å dra alene.

Å så er det kjempe morsomt at dere stikker innom tråden min
Jeg var også der på Søndag og det er vel andre gang jeg er der. Jeg pleier også å dra alene så det er bare å si fra så kan vi kansje dra sammen :o)
Er du mørkhåret og hadde på deg brun Helly Hansen jakke ??
Ja det stemmer det var meg

Ja vi får begynne å dra sammen det hadde vært hyggelig, det er lettere med to og du bor jo ikke langt unna heller.

Så det er bare å si ifra hvis du skal på auksjon en eller annen gang
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap