Elite mini submersible varmekolbe

har kjøpt en varme kolbe til 19 literen så nå når jeg har tatt den ut av embalasjen oppdager jeg at de liger noe pappirlinende på bunen av den (se bilder) er det bare å begyne å bruke den eller ?
Det er vanskelig å se. Har du noen bedre bilder (skarpere) å komme med, så det faktisk er mulig å se hva det er for noe?

....jeg regner med at siden kolben er lukket og det erp å innsiden av glasset, så skal det vel være der....
har ikke sett noe slikt før, men vil jo anta at det kanskje er noe varmebestandig stoff, som gjør at ikke kolben skal ligge stille inni der og ikke knuse glasset ved rystelser og slikt...
jeg kjøpte den idag, hvordan velder man grader? vet at det er den knotten på toppen, men hvor mange grader er max og min? og åssen velger jeg akkurat den jeg skal ha?
bamsemoms
...men hvor mange grader er max og min? og åssen velger jeg akkurat den jeg skal ha?


Først må du finne ut hvor mange grader fiskene i karet ditt vil ha. Og siden denne varmekolben ikke har noe gradestokk må du nok bare prøve deg frem i begynnelsen...
Husk å mål/sjekk temperaturen ofte, så stiller du på kolben i forhold til om du vil ha den varmere eller kaldere.

Litt dumt med sånne uten grader, men man må som regel finjustere selv om man har en som viser grader.

ok da venter jeg til jeg har kjøpt noe å måle gradene med
Det er foresten en kampfisk
Da finner du temperaturen den vil ha her
Tilfeldig bekjentskap
© Britt Brynildsen
Reklame for plussmedlemskap