Levefødene tannkarper.

Jeg har to Sverddrager og seks Koral-Platyer. Det er Levefødene TannKarper. Må Sverd-Dragene og Koral-Palatyene bli fullvoksene for dem kan parre seg? Hva gjør Ancistrus mallen min når den ligger på samme sted inni flyvraket mitt hele dagen den beveger seg bitte,bitte litte gran inni mellom spiser den? sover den? Jeg blir veldig takknemlig på svar på disse spørsmålene mine. P.S Malen er ikke død. Vis dere tror det eller at den er syk eller skadet eller forgiftet.
De må vel ikke være fullvoksne, men kjønnsmodne. På hannene vil du hvert fall se at de utvikler gonopodiet sitt (analfinnen blir lang og spiss istedet for å være vifteformet).

At en malle ligger inni en hule hele dagen er ikke uvanlig. Disse er stort sett nattaktive dyr, og hviler ut om dagen, og suser rundt på jakt etter mat om natta når det er mørkt. Derfor lønner det seg å mate maller med tabletter etter at lyset er slukket
Hh
Jeg bruker Pellets til mallen og jeg har en 100% fullvoksen hann Koral-Platy. Jeg har merket at Gonopodie har blitt større og spissere. Ellers har jeg to Koral-Platyer som er nesten 100% fullvoksene. Tror dem to er ca.86% fullvoksne. Hvor stor blir en Ancistus-malle? Er veldig takknemlig vis noen svarer på disse spørsmålene også. Og takk for du svarte meg. Jeg er jo nybegynner og nybegynnere trenger jo så mye informasjon som går ann da.
En vanlig ancistrusmalle er kjønnsmoden når de er ca 5-6 cm tror jeg, da kan man se at hannen har begynt å få "bart". De blir ca 12-15 cm totalt.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap