Aquaark klubbkveld på mx sport 13 januar 2009

AquaArk Akvarieklubb har inngått en fordelsavtale med MX Sport på Myren i Skien, og tirsdag 13 januar blir det klubbkveld i butikken.
MX Sport er en stor foretning som driver innen akvaristikk og zoo, hesteutstyr, fritids og fiskeutstyr og fordelsavtalen gjelder for alle varene MX fører i sitt sortiment med forskjellige rabatter. Mere info kommer på denne kvelden.

Vi samles i butikken kl 18:00

Hvis noen må ha veibeskrivelse, ta kontakt.
Her må mange møte opp.

Jørn
Vi trenger noen frivillige som kan stille opp på vegne av klubben allrede rundt kl. 16. Gi beksjed til Kyrre Eller Ronny
Siljan
Vi trenger noen frivillige som kan stille opp på vegne av klubben allrede rundt kl. 16. Gi beksjed til Kyrre Eller Ronny

Jeg kommer.

Jørn
Vi trenger flere som kommer tidlig.

Jørn
Det blir spesialtilbud denne kvelden,så møt opp.

Jørn
Jørn Kåsa
Vi trenger flere som kommer tidlig. Jørn

Tidlig er kl 1600.

Jørn
Jørn Kåsa
Det blir spesialtilbud denne kvelden,så møt opp. Jørn

Dette er tilbud det smaker kr av.

Jørn
Inaktiv bruker
synd jeg ikke er medlem da, men gjelder det tilbud på ALT til akvarie? eller bare enkelte ting?
chr87
synd jeg ikke er medlem da, men gjelder det tilbud på ALT til akvarie? eller bare enkelte ting?

Som medlem får du en fordelsavtale som klubben har. Denne fordelsavtalen gir særs gunstige priser på akvarierelaterte ting, men også rabatter på annet i butikken.

MX Sport er et supermarked for alt innen kjæledyr, fiskeutstyr, sportsutstyr og fritidsklær.

Avtalen blir informert nærmere om på klubbkvelden tirsdag 13/1. Det er folk fra klubben tilstede fra ca kl 16 og frem til stengetid ca. kl. 20

Medlemskap kan betales på denne kvelden og på den måten gir dette umiddelbart tilgang til fordelsavtalen.

Vellykket kveld på mx sport
Da var en velykket klubb kveld på MX Sport overstått, og både nye og gamle medlemmer dukket opp i tur og orden.

MX Sport har nå offisielt kjørt igang fordelsavtalen for medlemmer av AquaArk Akvarieklubb og alle som har betalt medlemskapet får da tilsendt dette kortet om ikke så lenge.

Da er det ny runde om noen få timer --- medlemsmøtet med offisiell oppstart av saltvannsgruppa - Eidangerhallen onsdag 14/1 kl. 19:00 ( Møt gjerne opp allerede 18:30 )
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap