Om meg

Etter lang tid som forholdsvis passiv medlem her på forumet, er det vell på tide og presantere meg. Har drevet med akvaristikk siden 1995. Begynte forsiktig med en liten bolle, hadde den i nesten en uke før jeg fant ut att det var jo bare tull for meg og ha fisk på denne måten, kjøpte et lite akvarie på 19L selvsagt ble det også fort alt for lite. Så etter en måned var det første akvarie i hus det var ett akvastabil på 160 liter. Etter endel prøving og feiling lærte man sakte men sikkert. Intressen har alltid vært der og man har prøvd masse forskjellige fisker og typer akvarier. Har hatt alt fra slørhale til discus. Men cichlider har alltid vært noe som har fasinert meg.Så nesten uansett prosjekt har det vært noen cichlider tilstede. På top hadde jeg 2x530L 1x160L 1x128L 9x80L 1x375L pluss en hel masse plastbaljer med yngel. De fleste som kjenner meg som akvarist kjenner meg fra dyrego på cc Gjøvik. Etter mange år der har jeg nå sluttet der og dyrker hobbyen som hobby igjen og trives med det.

Pr idag har jeg ett akvarie i stueveggen på 1500L med søramerikanske cichlider. Ett "lite" akvarie til oppdrett av leopoldi de har 170L vann og svømme i. Selvsagt må man da noen små akvarier til yngel så det blir vell masse akvarier igjen

En stor akvarie hilsen til alle her inne!!
Flere bilder og info om 1500literen?
Noen flere bilder og info om 1500literen hadde vært på sin plass Er det et rom på baksiden?
Ser også frem til flare bilder av 1500literen
Har gitt litt info om akvariet på min profil

http://akvaforum.no/akvarium.cfm?id=10359
Har fått skrevet endel om akvariet, har fått tatt endel bilder så må vell få lastet det opp snart vell hehe
Endringer
Noen bilder av fiskene fra akvariet. Akvarie profilen er også endret litt. Noen fiskn har blitt tatt ut fra akvariet. Disse var ikke meningen skulle være i hoved karet men skal drettes litt på for gøy.
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina
Reklame for plussmedlemskap