Heisan alle sammen (side 2)

Egglek
fortsettes - og ancistrus paret ble smittet av leksyken
Jøsses...
Nå er det jaggu 2stk Ildbuk lekspar i et 110liters kar.. Disse skapningene overrasker stadig Flott og gøyal fisk!!
Nå må du snart legge ut flere bilder av dine fisker å div. gøy å se åssen d går med dem.
Fått noe ny fisk?
Heisan kjetil
Ja, skal få lagt ut noen nå snart. HAr jo et par nye kar oppe å gå nå, men har har slitt med 3stk L134 som tok kvelden plutselig... Fatter ikke hvorfor.. Alle verdier er perkfekt i forhold til hva som står her på forumet.. Lurer på om det kan være salt igjen i sanden jeg har brukt.. men tviler, da jeg kar reker gåendes i samme kar, og de klarer seg fint..
Det var synn å høre at de tok kveld. du må snart ta turen innom å se igjen :P har netopp fått et nytt kull på l-144

Du har vell ikke tilfeldig vis for "mange" kampfisk hanner? :P
Nå venter jeg på killi fisker
til mine mallekar Klovnekilli og lampeøye killi i første omgang
Fine....=)
syykt fine alle L-mallene dine e asså...bler litt satt ud...
Off,
jah...d e di heilt klart...
e heilt forelska i min nydelige Royal Pleco=)
Men ska uten tvil har marr,marr av L-maller
Egg på l-144 for 2.gang på 1mnd
og i tillegg har jeg fått 100 Cory aenus egg Blir et travelt døgn med å flytte dem
Neimen så gøy
Atle Abel Salvesen
og i tillegg har jeg fått 100 Cory aenus egg:) Blir et travelt døgn med å flytte dem:)


og ign må jeg si ynsjul for de der mallene :P
så du fikk solgt de det ver vertfal bra:P
Masse egg på corydoras aeneus
Første gang jeg har prøvd meg på Corydoraser, og jaggu meg så klekket mellom 50 og 100 egg i går. Så nå har jeg en drøss med minier som svømmer i en fødekasse med catappablader, og luftestein. I dag blir det å lage en beibiformix av spirulina og artemia

Som om ikke det var nok, så kom det nye klaser på L144 og Ancistrus sp.
Føler med som et oppdrettsanlegg om dagen

Legger ved litt bilder fra leken
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap