Heisan alle sammen (side 3)

kor blei d av rekeene da?
barra maller nå jo=P
Bilder av kjelleren min
Her er noen bilder av min egen lille tumleplass
Mangler bare litt hyller og skap, slik at jeg får ryddet litt
Atle Abel Salvesen
Her er noen bilder av min egen lille tumleplass:) Mangler bare litt hyller og skap, slik at jeg får ryddet litt:)


Det sku modern ha sett ja. hu som truer med å få meg innlagt for sinsykdom, jeg med mine 4 kar :P
Hehe...
Heldgvis har ikke mamman min noe med dette, hehe..
Men hun jeg deler seng med er glad jeg ikke har stuen proppa full lengre
Oy
er det 28 kar du har eller for da har du like mange som oss xD
Oy
Atle Abel Salvesen
vel 33-34 kar tror eg


5 eller 6 kar mer en oss :P
jaja det er mye det
Men det e jo kjekt:)
Har dåkkår begynt å få litt yngel på maller eller?
Mhm
ansistrius har et par som yngle i et set
hvordan det?
men jeg kone tengt meg l144 :P par og rød ansitriuser
L-maller
Synns du snakkte om at du og far din sko gå merr øve te maller, istedenfor ciklider, så tenkte bare å evnt bytta yngel med kverandre. E mest interesert i Hypancistruser.
Ja me jobe me det
me e stap me fisk fra malawi så me selge alt ihop så hete malawi
så det kome ja me ska ha den mallå men den lit dyr så men må tenka lit nå kan isje bare kjøpa må tenka og.var netopp ute å henta ei grupa WF trofeuser :P for 1,500 så men me har ansitrius nå det andra komme

har du sit den anonse(min)http://akvaforum.no/rubrikk.cfm?id=45649
Ikkje her
men det ser ut som ein blanding av l-144 og vanlig ancistrus. Kjøpt fra Danmark. Ligne på denne, men mye merr svart på. http://www.planetcatfish.com/catelog/image.php?species=ancistrus+cf_cirrhosus&image_id=10859
Oy
den ver nydeligt:P
er det en optrets veriant eller finest den i naturen?
Lite informasjon
å finne om denne enda. Men eg tror vel det e ein oppdrettsart, men skal aldri si aldri. Finnes jo så mange varianter av disse...
Mhm
det er ikke tul engan :P
har du enå ciklide eller?
e påjakt ite en blå akara hu siden eg hade blå akara par men hanen sjørte å jagte å styrte hena så hart å napte halefinen
så hu fekk sopp infeksjon og så kom hu seg å de la egg 3 eller 4 ganger til så var hun gåen igjen jeg jorde alt jeg kune men nei hun sto ikke til å rede
Har bare
Boliviansk Sommerfugl ciklide nå, som jeg passer på for en kompis. Ser leks tendenser nå, men er kun reker\maller som jeg vil satse på.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap