Heisan alle sammen (side 4)

Ja..
får altfor mye unger, og umulig å få solgt videre...
Å?
ikke for oss den ene månen tjente vi 3000 xD
Heisan!
Fine kar du har, skulle gjerne hatt noen flere enn mine tre! Men mannen er ikke helt enig i det..
Spennende å se at du får yngelen til å vokse opp, hos meg dør ancistrusyngelen etter en stund.
Hei blå
Du er hjertelig velkommen til mitt akvarierom for en akvarieprat, så skal du se vi får bukt med yngeldøden din Har sikkert mange triks å lære bort
Sewellia lineolata
Har nå lykkes med oppdrett av Sewellia , den prikkete varianten. Det svømmer nå over 20stk små rundt med foreldrene. Kaldt vann, ca 21 grader, masse sirkulasjon, 900L\T i et 60L, masse runde steiner i høyden, hvor eggene blir lagt. Yngelet faller ned blant steinene og svømmer gradvis ut og tar til seg vanlig næring. Sprøyter oppi avskalla artemia og spirulina tabletter.
Neste oppdrettsprosjekt : schistura balteata
Har skaffet meg 20stk av disse, og har laget en elve biotop til dem. Skal bli spennende og se om jeg lykkes med denne også
WOW :O Jeg er skikkelig imponert, veldig inspirert til å forsøke det samme, men regner ikke med at det er bare bare for en nybegynner... skal lese tråden din skikkelig når jeg kommer hjem fra jobb idag, å se om det er noe jeg kan forsøke, må se om det står noe sted hvordan jeg ser forskjell på hann og ho også, her koster disse 149, så med 10 eller 20 sånne koster det veldig veldig mye for meg, så ikke sikkert dette er gjennomførbart for min del, men de er jo så flotte
Ny l-malle leksgruppe i hus
ENDELIG har jeg fått tak i en av mine favoritt L-maller. Skal ta noen bilder av den snart, da det ikke ligger bra bilder i basen.
Det er L-028 Angelicus, som også noen mener er samme som L-004. Jeg mener det er L-028. En nydelig Hypancistrus som har brun kropp, og en stjernehimmel av orange\gule prikker på seg.
2hanner og 2 hunner.
Nok et nytt kull
med Sewellia Så gøy 20-30stk minimini som svømmer rundt
Ny reol!
Javel, da var det ikke nok med 30kar.. Nå bygger jeg en ny reol, beregnet for 15 stk 63L. Bilder kommer.
Atle Abel Salvesen
Har skaffet meg 20stk av disse, og har laget en elve biotop til dem. Skal bli spennende og se om jeg lykkes med denne også :)



Utrolig stilige

Hvordan er temperamentet på de og har du de sammen med andre fisker?
Sølvi
Hei

Disse går alene i eget artskar, en gjeng på 16stk i et 60L. Utrolig aktiv og morsom fisk. Har lest at de kan være hissige mot artsfrender, men det er slettes ikke min erfaring til nå. De leker og koser dagen lang
Det var det jeg og leste så var litt nygjerrig på hvordan det gikk med så mange. Må være et herlig syn med dise tumlende rundt
Bokmerke, denne tråden må jeg følge med på.
Koselig galemor:)
Kommer snart et nytt lass med bilder også av mine nye prosjekt
Bra ! Er ny "tilhenger" av denne tråden, venter på mer!
Der kom mitt lille innlegg for å henge meg på tråden din Atle

Bli interessant å ta en liten del i oppsett av ditt nye reol opplegg :p
Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap