Bør eg gå inn igjen å klage?

i dag kjøpte eg 20 stk neon tetra, betalte vertfall for 20 stk
men fikk bare 18 :S
Plussmedlem
Ja, det synes jeg du kan. Det er jo ikke lett å telle disse i posen i butikken.
(Jeg antar at du ikke fanget dem selv.)
Ja, jeg synes du skal si fra
Jeg hadde gått rett tilbake og krevd de to jeg manglet, eller i det minste pengene tilbake for de to du ikke fikk.
takk for svar!
ville vite om eg var urimelig eller "gal" som tenkte slik, å var så nøyen på det :p
Ja du kan godt si fra. Men vær nå forsiktig med å ha mange fisker i ett nyoppstartet akvarie, -ellers risikerer du at de dør. Vær obs på det!
Inaktiv bruker
Ingebjørg
i dag kjøpte eg 20 stk neon tetra, betalte vertfall for 20 stk men fikk bare 18 :S


Du skal ha den varen du betaler for og også antallet du betaler for.

Jeg har noen ganger fått flere fisker enn jeg har betalt for, og gitt beskjed om det til de ansatte. Har fått et smil tilbake om at det er ok.

Tror nok det er en forglemmelse og du får de du mangler.

Mvh
Kai R.
fikk beskjed om at overlevde de den første uka, så gikk alt fint!
Ingebjørg
fikk beskjed om at overlevde de den første uka, så gikk alt fint!

Er ikke det egentlig en utrolig merkelig ting å si ?
Tenk om det var like vanlig å si det når zoobutikk-ansatte solgte en barnefamilie et par marsvin. I det de putter marsvina i en eske, så sier de med et smil til barnefamilien;
"Overlever de første uka, så går alt fint!"


Det hadde tatt seg ut! Gjett om folk hadde reagert voldsomt....
Men ingen reiser på øyenbrynet engang dersom det er fisk det er snakk om! (eller, JEG hade gjort det, for jeg er så sær!
mona o
[QUOTE=Ingebjørg]fikk beskjed om at overlevde de den første uka, så gikk alt fint!

Er ikke det egentlig en utrolig merkelig ting å si ?
Tenk om det var like vanlig å si det når zoobutikk-ansatte solgte en barnefamilie et par marsvin. I det de putter marsvina i en eske, så sier de med et smil til barnefamilien;
"Overlever de første uka, så går alt fint!"


Det hadde tatt seg ut! Gjett om folk hadde reagert voldsomt....
Men ingen reiser på øyenbrynet engang dersom det er fisk det er snakk om! (eller, JEG hade gjort det, for jeg er så sær!

har eit godt poeng, tenkte akkurat det samme :p

.. og når nybakte mødre sendes hjem fra sykehuset.
"Bare følg disse rådene. Funker det første uken går det nok bra"
*ler*
Har ikke du termin snart, Darup? Dette blir spennende

PS!
Og da kan du ikke gjøre som står i overskrifta i tråden her
Du kan ikke gå inn igjen og klage! *knegg*
Ingebjørg
fikk beskjed om at overlevde de den første uka, så gikk alt fint!


Og hvis det IKKE går bra så får h*n solgt flere fisker til deg, og kanskje noe medisin og "vannforbedringsmidler"... Ikke alltid man får de beste rådene på butikken desverre. Men flaks for deg som har funnet norges beste akvarieforum! Vær obs på at den verste kneiken for ett nyoppstartet akvarie er etter ca tre uker. Det står kort og enkelt forklart her om du ikke har lest det alt så er det vel anvendte minutter å skumme igjennom.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap