Er det noen som vet sånn cirka hvor mye penger et 150l akvarium med alt tilbehør bort sett i fra fisker,fòr og planter koster?

Er det noen som vet sånn cirka hvor mye penger et 150l akvarium med alt tilbehør bort sett i fra fisker,fÒr og planter koster. Jeg vet litt men jeg vil høre om det er noen andre rimligere her på AF. Jeg er veldig takknemlig vis dere skriver hvilken butikker dere går ut i fra og at dere skriver opp totalsummen.
Tror du kan spare mye på å kjøpe brukt. Jeg fikk 140 liter med alt utstyr, pluss noe dekorasjoner, plantegjødsel, bord og mat for 2000.
det funker helt greit ja, men valgte å bytte ut filteret, siden jeg liker utvendige filtre bedre enn innvendige.
Husk at hvis du skal kjøpe brukt akvarium er det viktig å få vite om akvariet har stått tørt eller vått lenge, da et kar som har stått tørt har større sannsynlighet for å være "skrøpeligere" enn ett som har stått vått.
Ett kar som har stått tørt har dårligere silikon i kantene enn ett som har stått med vann.
Bruk litt tid på å lete, så kan du finne bra tilbud på nye kar. Husk det er lov å prute. Jeg fikk mitt Nye Juwel kar på 160 liter komplett med pumpe, filter, varmekolbe, sand, to røtter og en "kunstig" plante for kr. 1800,-

Det er vel ikke så langt til Moss fra deg, og Dahls dyrerike?
Skal du kjøpe i butikk tror jeg det vil være vanskelig å finne en butikk som kan matche prisene til Thor. Ville i allefall spurt han etter et tilbud.
Inaktiv bruker
Hei og hopp
Jeg kjøpte meg et Juwel Rio 180 til kr 3995,- (nytt)

Det er inkl. pumpe(med filtre) og varmekolbe, lysarmatur og møbel.
Er litt skeptisk til pumpen men akvariet virker veldig bra med tanke på pris
Krizoo selger Rio 180 liter til 3295,- Det er inkl filter, varmekolbe, T5 lysrør og møbel.

Takk for svar! Men jeg skal kjøpe for under 2000kr. Jeg skal ikke kjøpe Juwel-akvarier. Jeg synes dem er for dyre. Men dem er jo veldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!! fine da.
Ta deg en tur til Thor i Moss, han har noen 160 lt. til en bra pris. Ikke lange veien på E6 det nå
Inaktiv bruker
tebjune
Krizoo selger Rio 180 liter til 3295,- Det er inkl filter, varmekolbe, T5 lysrør og møbel. [URLBLOCK1]


Ah, det visste jeg ikke, men med tanke på porto og ventetid så vil jeg si prisen gikk opp i opp. fikk med en 20Kg sekk med sand i tillegg så det demmer no litt opp for prisen.

Selv om Krizoo hadde en kanonpris

Dette høres rimli ut!!!1


AkvaStabil 180 l. Sort

www.akvasia.no
Vekt: 30 kg
Pris: 1895,-

Mål 100x40x45 cm


Effect-line akvarier er et gjennomarbeidende kvalitetsprodukt fra Akvastabil. Det er uten tvil det beste produktet på markedet med sin design og styrke.

Effect-line akvarier er fremstilt av rustfrie materialer i kraftig kvalitet.


Jeg fikk ikke til bilde!
Akvasia er vel i Trondheim, så da kan vel frakt bli noe heftig...? Enig i at Dahls i Moss kanskje kan skaffe noe billig. De har i hvert fall gode priser på det meste har jeg sett

Akvariekjellern er heller ikke langt fra Halden og har gode priser på akvarier.
På Tropehagen Zoo i Halden kostet et 160liter akvarium 1349kr Der slår jeg til!
Platy-fan
På Tropehagen Zoo i Halden kostet et 160liter akvarium 1349kr Der slår jeg til!



Om dette er med møbel og komplett innhold er dette billig og nesten ikke til å tro. Har du en link til produktet Platy-fan?
Tilfeldig bekjentskap
© ØrjanMc
Reklame for plussmedlemskap