Ecology of the planted aquarium

Hurra

Da har jeg endelig fått tak i Diana Walstad sin "Ecology of the planted aquarium". Har skummet igjennom den, og det ser veldig bra ut. Tror den vil bli flittig lest den nærmeste tiden.

Må muligens frem med markeringspenn og slike merkelapper som stikker opp - for her er det endel å holde rede på.
Trygve Lillefosse
Hurra Da har jeg endelig fått tak i Diana Walstad sin "Ecology of the planted aquarium". Har skummet igjennom den, og det ser veldig bra ut. Tror den vil bli flittig lest den nærmeste tiden. Må muligens frem med markeringspenn og slike merkelapper som stikker opp - for her er det endel å holde rede på.:-)


Ja glimrende bok (Kjøpte den for et par år siden) som gir en en ny dimensjon til hvordan man tenker rundt akvariehold.

Selv om man ikke er like ekstrem i forhold til Low-Tech så får man mange tips om hva som gir balanse/ubalanse i et akvarium.

Lykke til med spennende lesning....
Du får dele litt tanker og synspunkter om boken etterhvert da, Trygve Kunne vært spennende å høre.
Det første jeg bet meg merke i, var at det ser ut til at man kan bedrive fiskeløs innkjøring ved å slenge en klype eller to med jord fra hagen i filteret.

Skal ikke si helt sikkert at det var en mulig konklusjon, skal lese den mere ordentlig i løpet av den kommende uken eller så.
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap