Noentetra og svart neontetra?

Hei.
Eg lurer på om Neontetra går med svart neontetra?


Takk For svar på Forhand:P



-RHG-
Med tanke på temperatur og andre vannverdier kan slikt enkelt sjekkes ved å sammenlikne profilene i fiskebasen.

Vannverdiene indikerer at disse to kan gå sammen. Jeg kan ikke tro at det er noe problem når det gjelder temperement heller (men kjenner ikke svart neontetra, så sikker skal jeg ikke være).

Når det er sagt er det mange som advarer mot to stimfisker i samme akvarium, basert på egne erfaringer. Det er ofte penere med en stor stim av samme stimfisk, enn to små stimer av forskjellige arter. Sistnevnte kan fort få helhetsinntrykket til å se rotete ut. Men det koker vel ned til smak og behag Jeg har opplevd det samme selv, og i mitt hode er det ingen tvil - en større stim av samme art er penere
Helt enig med ElinH.

Jeg har erfaring med å blande artene, og de krangler ikke eller noe sånt, men det blir rotete og kjedelig for mennesker å se på.
ok;P takk for svaret;P får heller kjøpe fleire Neon
Inaktiv bruker
Hei. Vi har svart neon og neon i ett 93 liter.. det går fint! men hadde neonene alene i et annet.. Vil si det er finere! Men lønner seg å ha noen kardinaler i neon stimen! De holder stimen bedre samlet! Vi har 5 kardinal og 7 neon..
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap