Slamsuger til kran

Noen som vet hvor man kan få kjøpt slamsuger som kobles til vannkrana, til både fylling og tømming av akvariet?
De har dette i dyrebutikken her men til en veldig stiv pris, vil tro man kan få de billigere på nett ol.
hva mener du med stiv pris da?? sett her i bergen iallefall at de fleste har in&out slangen om det er den du tenker på til rundt 350 kr.. betalte selv 600 for den og fikk sjokk når jeg så va den kostet i andre zoo butikker ja..
Jeg antar dette er blant de billigste.

Jon
Finner du den billigere enn det ny, er det nok forlengelsesdelen du har sett. Pass på at du kjøper riktig. Det hender disse ligger i rubrikkannonsene så du kan få tak i en brukt en. Solgte min der. Du kan evt legge inn annonse selv under Ønskes kjøpt.
Husk at dette er et ganske pinglete konstruert produkt. Hvis du vil ha noe med bedre kvalitet for samme eller lavere pris, kjøp hageslange-utstyr på et hagesenter istedet og bruk pumpe til å få ut vannet hvis du ikke har fall.
saffen
hva mener du med stiv pris da?? sett her i bergen iallefall at de fleste har in&out slangen om det er den du tenker på til rundt 350 kr.. betalte selv 600 for den og fikk sjokk når jeg så va den kostet i andre zoo butikker ja..

Med litt stiv pris mente jeg at den kostet rundt 1300,- i en zoo butikk her.
Hei!
Altså, kjøp deg x-antall meter med Gardena slange. Samt en drill pumpe til 69 kroner på Claas Ohlsson..

Koster deg under 150 kroner totalt..

Mvh Rørlegger`n
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap