Akvarium på en kommode?

Jeg skal kjøpe et 100cm langt akvarium. Kan jeg ha det på en kommode som er 85cm lang?

jeg har ingen plate å ha oppå kommoden.
Eg har mitt 86 l på 2 små komoda,, det hadde eg på mitt gamle akvarium(50L) og det funka som berre;P

-RHG-
Ok

Jeg bare lurer på om det akvariumet kan stå på kommoden og at litt av karet er på yttersiden ca 10-15cm på hver side? Det akvariumet er på 100liter eller litt mere.

jeg har hatt et 63liter på den kommoden, det var mindre enn kommoden.

Kommoden er kraftig. er sikker på at den tåler det.
Heisann,Jeg har ett 57 liters kar på en treskuffers,lav,smal kommode.Har lagt en hobbyplate-bit oppå kommoden.Den biten går utom kommoden og da har karet full dekning i bunn.Dette har gått fint til nå,men jeg hadde forsterka det om det skulle en 100liter oppå.Sjå på hvordan andre har det,det er mange tips på dette om du søker litt rundt.Du får ingen ubehagelige splæsj om du kan plukke tips fra andre

Mvh
mollyen
Jeg skal kjøpe et 100cm langt akvarium. Kan jeg ha det på en kommode som er 85cm lang? jeg har ingen plate å ha oppå kommoden.

Nei, det ville jeg absolutt ikke gjort.
Nei, ville ikke tatt sjansen på å ha et såpass tungt akvarie (par hundre kilo?) oppå en kommode som ikke var bygd for formålet i det hele tatt jeg. Og absolutt ikke hatt et akvarie som stikker uttafor bordplata på noen som helst kommode.

Kost på deg et akvariebord bygd for formålet - enten du lager det selv eller kjøper det ferdig.
Takk for svar. Problemet er løst .
Jeg fikk med et annet solid bord det sto på fra før. Det er større enn akvariumet.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap