Nettleser og problemer med menyene

Har tenkt en god stund på å spørre om dette.

Jeg har lastet ned og bruker Google Chrome nettleseren. Liker den faktisk veldig godt, men den går ikke overens med AF.

Nå vet ikke jeg hva som er årsaken, så sånn sett er det ikke sikkert at det passer så godt på dette forumet. Men tenkte kanskje at noen vet hvorfor eller om jeg kan fikse det på et vis.

Problemet er altså at undermenyene (de drop down) ikke virker med Chrome. F. eks under kunnskap eller artikler så kommer ikke drop downen opp i det hele tatt. Funker jo ganske greit når det gjelder de to, siden jeg kan klikke på selve knappen.

Men f. eks aktivitet - linken har ikke den muligheten, så jeg må da gå inn på AF via en annen nettleser for å få tilgang til de menyene.

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Er det Chrome som har et problem her (har sendt bug report for ukesvis siden, men å få nettleseren kompatibel med AF er nok ikke prioritert hehe)?

Takker for alle svar
Chrome fungerte ikke på akvaforum hos meg heller.
Chrome er vel basert på apple sin webkit som Safari, og det er mye generelt som ikke fungerer der i min erfaring. Men det fikses nok etterhvert. Tviler på AF gidder å bruke ressurser på å omgå deres feil ihvertfall.
Nei, det regner ikke jeg med heller

Håpte kanskje at det var et eller annet jeg kunne laste ned eller oppdatere så ville alt fungere perfekt
du kan jo søke på google og se om det er noen nye patcher(oppdateringer) til chrome, kan hende de har fisket det, for sikkert ikke kun af som det er sånn på.
Jeg har googlet og lett og også oppdatert til siste versjon chrome, men har ikke funnet noe. Mulig jeg bruker feil søkeord
Det er en ny versjon (v2) like om hjørnet.

Det er mulig å leste ned beta noen steder, men ville ventet til du kan laste den ned direkte fra google. (I tilfelle malware.)
Tilfeldig bekjentskap
© Anett Kolbu
Reklame for plussmedlemskap