Kampfisk oppdrett..

Jeg har en kampfisk hann og to hunner.. hannen er alene i et 17 liters akvarium og hunnene er i et 120 liters med andre fisker. og i går lagde hannen skumrede også hadde jeg en av hunene oppi, og i dag har de parret seg og lagt egg oppi skumredet. jeg tok hunnen ut og satte henne i 120 literen igjen når de var ferdige.. hva skal jeg gjøre nå?? og hva skal jeg fore yngelen med når den kommer?
Bruk tiden mens du venter på at de klekker og blir frittsvømmende til å lese deg opp litt, Søk på kampfisk oppdrett etvt betta splendens her på forumet, spes innlegg fra Svein A og på google og sørg for å få egnet fôr, som liqufry1 og artemianaupiler og frossen cyclops i hus. Du kan til og med eksperimentere om du vil at pappa skal bli boende eller ikke. Har skrevet litt om dette i tråden min, så du kan se der om det er interesant. Har ikke testet det selv enda, da jeg allerede hadde tatt bort hannen på det kullet jeg har nå før jeg leste om det. Men ikke drep meg eller fisken min om det skulle feile.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap