Ildhale.

Har akkurat kommet hjem fra butikken med en Ildhale. Ble skuffet når det ikke var liv i den. Er det slik med den som med Sølvhai, at den kan besvime ved flytting?
Nei.. Tydeligvis ikke.. Har prøvd HLR og ringt 113 men ingen løsning. Da blir det nok porselensekspressen til den store blå fiskehimmel...
Hei! Var den død allerede når du kom hjem? Før du hadde begynt tilvenning? Om du ringer butikken og sier fra burde du få en ny. Hvordan var den pakket? Var reisen hjem lang?
Ja den var livløs i posen. Den var godt pakket inn slik de pleier. Bilturen hjem tok en liten time. Kjøpte flere andre fisk også, med de gikk det greit..
Da må du si fra snarest til butikken om du vil prøve å få noe igjen for den. Du burde få en ny om de har, men du kan vel ikke kreve det. Du burde nok ringt de med en gang du kom hjem og så det, slik at de ikke tror det er noe som skjedde i akvariet ditt, men du har jo kjøpt andre fisker samtidig som klarte seg så da var nok denne fisken svekket vil jeg tro.
Var i butikken idag og klaget. Han sa da at de ikke var fornøyd med leverandøren sin, ang kvalitet, men jeg kunne velge meg ut en ny fisk som plaster på såret, så da ble det 17 nye fisk i akvariet.. :o).
Jeg er stygt redd for at jeg har blitt bitt av basillen..
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap