Eget oppdrett :) (side 2)

Plussmedlem
MC Darup
Men de er sterke, stabile og alt virker veldig bra :)

Flott, gratulerer
Dette går helt sikkert bra

Vår første datter er også prematur. Vi hadde ikke navnet klart en gang.
Hun havnet i kuvøse en stund. En tid full av følelser var det, men personalet på SiA (nå Ahus) var veldig flinke. Vi følte oss veldig trygge.
Nå er hun en flott jente på snart 12 år. Smart er hun også Og sta...mot sin mor. Hehe...Ikke pappa, selvfølgelig

Gled deg til to! stae 12 åringer, MC Darup
Håper dere har flere bad...
Plussmedlem
ElinH
Åh så søt body!! Hvorfor fikk ikke jeg mine barn etter at jeg ble aktiv på AF ;-)
Du er langt fra gammel så det er bare å fortsette med "ynglingen"

Våre jenter ligger på Ahus, Loomis. Vi føler oss trygge og blir godt tatt hånd om.
Den bodyen fikk os virkelig til å le her! Når kan man registrere oppdrett?
Når de er frittgående?
Å så søte
Ser allerede nå at de er avhengig av hverandre
Åh for noen søte små nurk, MC!

Tror nok oppdrettet kan registreres når de er frittgående, ja
Herlig blir litt spesielt med tvillinger vil jeg tro .
Gratulerer så mye! De to små var helt nydelige! Lykke til videre med dere alle
Nydelige små, det der!

Her er en body for kulefiskmennesker. Jeg synes den er søt også.

Utrolig kul ja, Inger Anne
Kanskje mammaen må shoppe litt..
Det var flere fine bodyer for babyer med fiskemotiv
Her er en med gullfisk på.


Det går fint her med oss alle, ikke nok søvn for foreldrene men det er jo normalt
Jentene vokser helt supert, nå er Alida (tv 1) 1960 og Johanne (tv 2) 2130

De viser foreløbig liten interesse for akvariedrift. Melk, søvn og kos er visst viktigere.
Det er fint og koselig å lese at det går bra med de små. Men jeg regner med at de får et lite kar hver i dåpspresang, bare sånn for å sette i gang akvarieinteressen.

Jon
Så bra at det går bra med de små. Vokser og trves skjønner jeg

Ja, et eget kar i dåpspresang. Men uten fisk eller annet levende. Det er tross alt en del bokser fiskemat som skal tømmes i akvariet før de skjønner poenget med "lite og ofte"

Jentene vokser fort, og blir mer og mer ulike. Til vår store glede
Og siden jeg er særdeles stolt av dette prosjektet må jeg jo vise de fram.

Første bilde er Alida, storesøster. Og skrekkelig lik mammaen, arme barn. Johanne er mer lik pappaen
Åh, jeg kjenner jeg nesten får litt verpetrang selv, jeg, når jeg ser sånt og hører om denne første spedbarnstiden Det er en så spesiell tid, der man blir kjent med barnet sitt og alt det

Sønnen min ble født en måned for tidlig, og veide 2830 gr. da han ble født. Snart er dine jenter oppe i det, Darup De har godt matvett, regner jeg med!

Å, de er langt forbi det!
De skal veies i morgen. Jeg tipper Alida er 5 kg og Johanne 4.6
MC Darup
Å, de er langt forbi det! :D De skal veies i morgen. Jeg tipper Alida er 5 kg og Johanne 4.6 ;)


Åja, hehe Jeg så nå at den forrige posten var "gammel" - fra midten av februar De legger på seg omtrent hver dag i denne alderen.
Gratulerer så mye til dere begge :o)
Synes "gubben" din har sett litt trøtt ut på jobben for tiden, og jeg skjønner jo hvorfor *ler*
Nyt spedbarnstiden og kos dere masse... De vokser så alt for fort !

Syntes nesten at jeg kjente eggstokken skrangle litt jeg når jeg så de bildene av de to små nurkene :o)

Vi er begge trette ja. Prøver å minne han på å barbere seg hver dag i alle fall, ellers ser han ekstremt trett ut :P

Var på veiekontroll i dag forresten, Alida er 4560 og Johanne 3840. Flinke piker
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap