Mini treff i bodø

Til alle akvarister i Nord.
Det blir et lite akvarist treff på Zoo & fritid(Bodø båt og fritidsenter på rønvikleira) i Bodø, fredag den 23 januar, rundt kl 1300.

Kjøp og salg av ting oss imellom må skje en annen plass, siden det blir lit feil for Zoo & fritid og oss hvis det kommer andre kunder osv. Håper på forståelse for det.

Hjertelig velkommen skal dere være

Ps: Meløy akvarieklubb har ettårs dag da
Da er treffet unnagjort og vi var en 5-6stk som møtte opp på Zoo & fritid, der ble vi møtt med et info/gratis bord fra tetra med diverse gratis materiell, kaffe og kaker. Stor takk til Zoo & fritid!

Blir garantert enda ett treff!
Det er vel ikke tilfeldigvis du som jobber der, hehe?
Synd at det var såpass tidlig på dagen, var på jobb da.. Kanskje man burde vurdere å ha det litt senere på dagen, da møter kanskje flere opp Men håper dere hadde det gøy!
Hyggelig
Den butikken har kjempe god servise og kjempe hyggelige folk.
Jeg har aldri vært borti noen som har så hyggelige folk og den gode servisen.
Nytt treff i bodø, under planlegging!
Nytt treff er under planlegging!
Vil du være med? Send meg en mail eller kommenter her!

Sted: Ikke fastsatt annet enn at det blir i Bodø
Tidspunkt: Ikke fastsatt
Ta med: Ta med det man vil, om det er kaker, brus, kaffe osv. Alle bidrar med sitt.
Jeg kunne godt tenkt meg vært med på dette. Men spørs når og hvor.
Jeg ønsker vi har det på samme plass som dere var sist. Har hørt så mye fint om de folka og kunne tenkt meg en tur dit.
Så kunne jeg tenkt meg at det blir i juni og etter 12 juni.
Og helst etter kl. 14 men ferdig før toget går hjem. Tror det går et tog ca. 17.30 eller 18.00

Hva skal skje på dette treffet?

Psykfallet
Nytt treff er under planlegging! Vil du være med? Send meg en mail eller kommenter her! :) Sted: Ikke fastsatt annet enn at det blir i Bodø Tidspunkt: Ikke fastsatt Ta med: Ta med det man vil, om det er kaker, brus, kaffe osv. Alle bidrar med sitt.
Blir bare et møte mellom akvarister i bodøog omegn. Skravling og fiskeprat
Ingen andre som er interresert i et mini treff i Bodø?
Prøv å ta kontakt med de andre som var sist dere ha slikt treff. Kanskje de er intr igjen eller send meil til de som har sakt tidligere de var intr men ville hatt annet tidspunkt. Kan være de ikke abo mer på denne tråden og ikke vet om dette nå.
vi kunne jo tatt dette nå på sønd 14 juni for da skal jeg til bodø.

Eller om noen vil vi skal møtes uten om treffet, har det vært fint når jeg først skal til bodø.

Noen som vil det?
Resten av oss tenker mer på en dag i uka der man kan dra innom dyrebutikkene først.Jeg vurderer når jeg har fått flyttet og kanskje stille med plass og ha "møtet" på etter butikk rundene, men vi får se.
Nå er det først nå at jeg har sett denne tråden, men et treff høres artig ut så lenge det ikke er på dagtid.
Har tross alt en jobb hvor jeg må være tilstede på hverdagene.
Chanell78
vi kunne jo tatt dette nå på sønd 14 juni for da skal jeg til bodø. Eller om noen vil vi skal møtes uten om treffet, har det vært fint når jeg først skal til bodø. Noen som vil det?

Siden det ikke blir treff nå på sønd, så er det noen som vil bli med på dette treff/ møtet ut å spise på søndag? Jeg kommer vel til bodø i ca. 17.30 tiden å må være på hotellet senest 21 for jeg må tidlig opp på mand morgen.
Treffet vil bli på dagtid ja.
Hmm, jeg er rimelig seint ute ser jeg.. men jeg vil gjerne være med dersom nytt treff arrangeres

Vennlig hilsen
Christin Coldevin, Bodø
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap