Hvordan ser det egentlig ut hjemme hos dere? (side 6)

selvsagt glemte jeg å legge inn bildet mensj eg forklarte så må lage nytt innleggXD

jaja kom hvertfall på en ny side



dette er inne på rommet mitt da, får ikke tatt bilde mere av rommet ettersom jeg allerede sitter så langt unna jeg kommer(åppå senga)
[External Image]

Hehe, takk, men det ble for innviklet for en blondine ...

Så jeg får prøve med småbilder heller ...
Bilde 1 :
Tatt fra sofaen, i rettning ut mot gangen. 63 literen som har snegleangrep, den er derfor ikke i bruk, i forsøk på å drepe djevelskapet. ved siden står buret til Tassen Houdini - en liten hamster som er flink å rømme hehe.

Bilde 2 er fra sofaen, mot tv kroken der 128 literen står.

Bilde 3 er av 128 literen, tatt nærmere.


Som dere ser er jeg glad i varme farger rundt meg, og masse lys og grønne planter
Ja og så akvariet i gangen da , der har jeg holdt meg til turkise og blå farger på detaljer, og hvite vegger. Syntes det passet med et akvarie her, trivelig å se på når jeg går forbi
ja, var litt dårlig forklaring av meg er ikke den beste til å forklare
Det første bildet viser 240 literen med malawi som står i gangen.

Bilde nr to er av akvarierommet med tre akvarier, hvorav et står tomt (karantenekar). Katten er svært så interessert i Platyene, som går i 70 literen. De to andre akvariene er 43 litere.

[External Image]

[External Image]
Det var enten en liten dør eller en stooooor katt på det siste bildet!
Hehe, det er inn til en krypebod
Jaja, jeg må vel slenge ut et bilde av stua jeg også

Her er stua vår, reolen til venstre og den hjemmelagde reolen med 2 x 110 litere til venstre. Alt for mye vinduer og dører her til å få plass til særlig mye akvarier dessverre. Mannen min er nok veldig glad for hver eneste dør og vindu :p

[External Image]
ElinH
Jaja, jeg må vel slenge ut et bilde av stua jeg også :) Her er stua vår, reolen til venstre og den hjemmelagde reolen med 2 x 110 litere til venstre. Alt for mye vinduer og dører her til å få plass til særlig mye akvarier dessverre. Mannen min er nok veldig glad for hver eneste dør og vindu :p


Ser masse plass enda jeg Og du har vel fortsatt det vaskerommet.... :P
Hvor er det plass sa du? Midt på gulvet, ja.. men med unger i hus tror jeg det ville endt i et knas

Joda, jeg har vaskerommet Avventer litt og ser hva som skjer med en evt. påbygging her.
S_Dreams
Det første bildet viser 240 literen med malawi som står i gangen. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/18170_090410150845_1.jpg[/IMG]


nyydelig karr det der ja
S_Dreams
Det første bildet viser 240 literen med malawi som står i gangen. Bilde nr to er av akvarierommet med tre akvarier, hvorav et står tomt (karantenekar). Katten er svært så interessert i Platyene, som går i 70 literen. De to andre akvariene er 43 litere. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/18170_090410150845_1.jpg[/IMG] ]


den planten på venstre i bildet, er det en bikkje??
Hehe, ja. En kunstig plante, kjøpt på Plantasjen
S_Dreams
Hehe, ja. En kunstig plante, kjøpt på Plantasjen;)


den var driit kul
Her var det mange flotte stuer og rom!

Jeg fikk en link i dagboken min i denne tråden, så jeg gjennoppliver den etter en tids dvale

Jeg har 15 kar i stua, 1 på doen, to i gangen, ett i en annen stue (hybel) og ett i hengeren med sprekk i bunnen som skal stå i gangen!

Det første bildet viser stua tatt fra kjøkkenet
[External Image]

Det andre bildet viser stua fra "godstolen min" og ut mot gangen hvor ett av de store kan skimtes
[External Image]


Det siste bildet viser hjørnekaret ved spisestua

[External Image]
Jeg får ta av de andre i morgen når lyset er på
Akavari
legger ikke ut bilde så slipper eg å skjemmes av alt rotet som er i stua nå.. det står et akvari her og der
Sånn er det hjemme hos meg nå, bilde 1 er det største karet på stua med slørhaler og gullfisk
Bilde 2 er det lille karet på badet med en Kampfisk-hanne i.
Bilde 3 er det andre karet i stua, der er platy og små sverddragere.

Alle fiskane er vill etter squasj det går unna her

Har et kar til på soverommet som står og godgjør seg litt, har stått ei uke med vann og planter i no.
Irene Aa
Bilde 3 er det andre karet i stua, der er platy og små sverddragere.


Platy, sverddragere og en søt "liten" katt eller to
Jeg syns sånne bilder er så synnsykt morsomme!
Katten ligger i stolen der å titter ofte, den andre katten bryr seg ikke det fnatt om fiskane. Har vel skjønt at de ikke duger som middag han Er litt farlig her noen gngr når eg må ta av toppen og katten gjerne har lyst oppi å bade (eller drikke/spise kanskje) han har smakt på vannet og liker det :-O
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap