Hanna tds/ec måler

Jeg har tilsvarende ph penn 98128, men uten tds måling, da jeg ikke har bruk for det. Men har prøvd den du linker til, fungerer veldig bra, er vanntette og enkle i bruk.

Her handla jeg min i fra.


Merkelige greier.

Klarer ikke å få lagt inn en bestilling på den siden der. Noen som klarer å se hvor man skal legge inn antall slik at man får lagt til enheten?
Jeg har tidligere hatt samme problemet, Geir. Kjøper en 98129 annet hvert år, jeg.

Deres norske agent er kptnaturfag. Selv om jeg aldri fant den aktuelle måleren på listene deres, har jeg fått den derfra.
Bestillinga / kontakten med dem foregikk på epost med ansvarlig for deres biokjemi-avdeling. Jeg sender deg epost-adressen hans på epost, Geir.

En annen ting er at jeg alltid bruker 98129, da denne måler ledningsevnen i microSiemens/cm, noe som for meg passer bedre da tall jeg sammenligner med fra f.eks. habitater oftest er oppgitt i microS/cm og ikke i mS/cm (milliSiemens/cm) som 98130 gir.



Så på nettsiden at de hadde testkit for de vanlige parametre vi tester for, tilogmed ganske rimelige.
Noen som har prøvd disse?
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap