Sykdom på seilfinne molly

hei. lurer på hva det er som feiler den ene seilfinne mollyen. har en han og en hun. hun fisken har fått en hvit klump over det ene øyet og en hvit prikk på den ene finnen. det har skjedd over natten. noen som vet hva det kan være og hva jeg kan gjøre?
Vanskelig å gi noen diagnose uten å ha sett fisken. Har du noen bilder? Hvis ikke kan du jo prøve å lese litt om forskjellige sykdommer her i sykdomsartikkelen eller kikke og se om du finner noe som ligner på disse eller disse bildene. Jeg advarer om at bildene er ganske ekle.
Syk seilfinne molly
hei har sett på bildene men synes ikke noe ligner. får ikke til å ta bilde av fisken den svømmer fort. i dag er den hvite klumpen over øyet borte men den har igjen prikker på finnen. der er ingen andre fisk som har blitt syke. vi har hatt oppi mer salt ikke noe annet. tusen takk for at du svarte meg. er helt ny i dette og det er mye å sette seg inn i
Om det ikke øker på eller sprer seg til flere fisk så er det antagelig ingenting å bekymre seg for. Får håpe det ordner seg greit.

Ja, det er masse å sette seg inn i som fersking. Kan anbefale deg å sjekke under artikler her øverst på siden. Der finner du akvarieskolen med masse informasjon som er greit å få med seg om man er ny i gamet. Det er også mye å lære ved å klikke seg inn på fiskebasen under kunnskap her øverst på siden. Der kan du slå opp på fiskene du har og lære masse på kort tid

Lykke til!
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap