Hvilken apistogramma?

heisann alle sammen
har en gruppe på ca 10 stk av denne fisken, ble kjøpt på auksjon og nå har jeg glemt navnet på den. vet bare det er en apistogramma. kanskje noen der ute kan hjelpe meg?
Inaktiv bruker
det der er langt i fra en apistograma det er en kurvciklide som ikke hører til i slekten apistogramma
Hei david
det er IKKE kurvciklide, det er jeg helt sikker på.
kjøpte disse av Arthur i kristiansand akvarieklubb, tror du kjenner han. jeg kjøpte de på en klubbauksjon i høst, og husker bestemt det er en apistogramma. de er ikke ordentlig farget ut enda da det bare er ungfisk.
Hhmmm....
kanskje jeg husker feil.....liknet jo veldig på kurvcikliden.....
vet du om arthur hadde oppdrett på denne i høst? han solgte mange av disse på auksjonene i fjor høst...mener å huske han sa det var apistogramma et eller annet....
Inaktiv bruker
her er det den slekten heter Laetacara

det er nok den røde kurvcikliden du har men det er overhode ikke noen apistogramma =

det var vel ikke jon du mente han har hat oppdret op den ?
Inaktiv bruker
å det vist jeg ikke at han har hat oppdret på di =
Jaja
får høre med han på onsdag vist han er der
skal du der(klubbauksjonen)?
Inaktiv bruker
ja det skal jeg hvordan det ?
Inaktiv bruker
kansje jeg vet ikke hlt men jeg tar med meg kansj noe.skal du ta med noe da på auksjonen ?
Vet ikke helt....
skal ihvertfall kvitte meg med et lekspar elfenbenciklide, og et par regnbueciklider (Herotilapia multispinosa) 1 hann og 1 hun.....
Inaktiv bruker
hei Svein jeg har lagt ut et bud i anongsen din på di dere to regnbueciklidene din som du vil seglg er budet bra nok er veldig intrisert =
Jepp
det budet har jeg ikke fått med meg du kan få de for 100kr tar de med på onsdag
Inaktiv bruker
avtale da møtes vi på klubbmøte det er let å kjene meg ijen for jeg pleier oftest å vere sammen med mora mi =
Inaktiv bruker
det er jo bra =
Tilfeldig bekjentskap
© Cecilie Isaksen
Reklame for plussmedlemskap