Kampfisk og guppy...

Hei! fikk netopp en kampfisk "blå på første bilde" i går.. og bare etter en dag så har allerede to av guppyene mistet halve halen.. "bilde", tøffer den bare seg litt i starten? eller kommer den til å fortsette?

andre fisker jeg har fått har også tøffet seg litt for de andre med en gang når dem er nye.. men ikke ved å bite av halen til dem..


"kan spør i samme slengen om åssen folk for så klare bilder.. har 5 pixel og tror det skal være godt nok til å få til et greit bilde.. hvilke type kameraer/mobiler bruker dere? "pixel"

kampfisk kan være røff med annen fisk med slørete hale, som guppy ja.. jeg ville ha flyttet den om det er mulig, men pass på at det ikke er finnebitere der den eventuelt kommer..

angående foto så har megapixel meget lite med kvaliteten av bilder å gjøre... feks mitt gamle cybershot med 3.2Mpixel tok mye bedre bilder enn det de beste 8mpix mobilkameraene nå tar.. ligger i optikken..

vask glass, kjøp stativ og ta en masse bilder og luk ut de som blir bra.. jeg bruker en 50mm macrolinse og det funker godt..

har også satt opp et 19l akvarium med svart bakgrund om masse lys, så flyttet over en fisk jeg skal fotografere.. litt mer stressende for fisken da..
obsidion
kampfisk kan være røff med annen fisk med slørete hale, som guppy ja.. jeg ville ha flyttet den om det er mulig, men pass på at det ikke er finnebitere der den eventuelt kommer.. angående foto så har megapixel meget lite med kvaliteten av bilder å gjøre... feks mitt gamle cybershot med 3.2Mpixel tok mye bedre bilder enn det de beste 8mpix mobilkameraene nå tar.. ligger i optikken.. vask glass, kjøp stativ og ta en masse bilder og luk ut de som blir bra.. jeg bruker en 50mm macrolinse og det funker godt.. har også satt opp et 19l akvarium med svart bakgrund om masse lys, så flyttet over en fisk jeg skal fotografere.. litt mer stressende for fisken da..


oki takk for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap