Den store tips tråden...

I en tråd tidligere i dag kom det fram en god og rask måte å koble vannslangen til kjøkkenkranen.
Mona o kom også med bilde hvordan denne fungerer i praksis:
[External Image]
Denne kan altså kjøpes på biltema under navnet krantilkobling

I den forbindelse tenkte jeg at det er sikkert mange andre med slike lure ting, duppedingser og løsninger som folk har på ulike dagligdagse gjøremål og problemer innen denne hobbyen.

Tenkte derfor at denne tråden kanskje kunne være ett lite samlepunkt for slike lure tips. (Godt mulig det allerde finnes en slik tråd, men klarte ikke å finne noen ved å søke)

Plantetang
Selv liker jeg veldig godt min sammenleggbare plantetang. Den blir 70 cm lang og har mulighet til å bytte mellom saks og tang. Veldig praktisk når man f.eks. skal fiske opp noe fra bunnen eller klippe noen planter. Alt uten å bli våt.
[External Image].
Algeskrape -> filtervatt
Ett annet tips som ofte kommer opp og som jeg er stor tilhenger av er å benytte en liten dott filtervatt til å skrape alger. Dette er veldig effektivt og du risikerer ikke å skrape glasset som ofte kan skje med andre algeskraper.
Heisann! Jeg startet en sånn tråd for en tid tilbake, og det ble ganske stor aktivitet på tråden dengang Kanskje lurt å samle dette i samme tråd? Og kanskje en av våre flinke moderatorer kan ordne det?

Her er ihvertfall en link til den "gamle tråden"
Tråden med lure tips
Anita
Heisann! Jeg startet en sånn tråd for en tid tilbake, og det ble ganske stor aktivitet på tråden dengang:-) Kanskje lurt å samle dette i samme tråd? Og kanskje en av våre flinke moderatorer kan ordne det? Her er ihvertfall en link til den "gamle tråden" :-) [URLBLOCK1]


Der var det en ja Kunne tenke meg at det var en sånn tråd ett sted, men etter ett søk på Tips o.l. så var det ikke så lett å finne.

En moderator kan kanskje stenge denne tråden. Enig at det er greit å samle i en tråd
Tilfeldig bekjentskap
© TorillNB
Reklame for plussmedlemskap