Bøyd hale
Da jeg ikke klarer å få skikkelig bukt på haleproblemene til corydoras-yngelen ,så legger jeg ut et bilde av en av de.Halen blir bøyd oppover og er sammen klemt.Ryggfinnene er ofte sammenklemt også. Har prøvd å medisinere med Esha2000 og Wormer plus uten resultat.
Så nå håper jeg noen her på forumet kan hjelpe meg med å finne ut hva dette skyldes.
Så nå håper jeg noen her på forumet kan hjelpe meg med å finne ut hva dette skyldes.
Postet 29.01.09 kl 11:21
Postet 29.01.09 kl 23:24
Ser du noen form for belegg eller prikker på dem?
Bildet er så uskarpt og fisken blir så liten at det er umulig å kunne se hva som feiler den. Har du mulighet til å få tatt et skarpere bilde eller beskjære originalen?
Kan jo evt. høre med noen av proffene på CW om de har noen ide om hva dette kan være og poste bildet der.
Bildet er så uskarpt og fisken blir så liten at det er umulig å kunne se hva som feiler den. Har du mulighet til å få tatt et skarpere bilde eller beskjære originalen?
Kan jo evt. høre med noen av proffene på CW om de har noen ide om hva dette kan være og poste bildet der.
Postet 30.01.09 kl 00:43
Postet 30.01.09 kl 00:48
Postet 30.01.09 kl 11:13
MyrheksaSer du noen form for belegg eller prikker på dem? Bildet er så uskarpt og fisken blir så liten at det er umulig å kunne se hva som feiler den. Har du mulighet til å få tatt et skarpere bilde eller beskjære originalen? Kan jo evt. høre med noen av proffene på CW om de har noen ide om hva dette kan være og poste bildet der.
Ser ingenting på de ,men de blir litt tynnere før de dør og så begynner de å svømme rykkvis. Ga de en ny omgang med Wormer plus i går , fra de minste til de største i håp om bedring. Så dagene vil vise om det hjelper.
Noen snakket om at stress kunne forårsake dette,men hvordan skal jeg få det til på en bedre måte?
De går i kar med pumpe,sand,mose og lite lys. Dvs. de misnte green laserne gikk i bbt inntil i går.For de sto litt utsatt til med tanke på stress ,så de kom også opp i et større kar. Litt dumt for hadde jo tenkt å prøve denne metoden igjen.
Klarer dessverre ikke å få tatt noe bedre bilde av de ,dette ble det beste
Har beskjært det litt men ble vel ikke noe bedre av den grunn.
Er ikke medlem på CW så får nok ikke lagt ut noe bilde der dessverre.
Postet 30.01.09 kl 11:20
Postet 30.01.09 kl 11:22