Leveringstid fra aquaristickshop.com ?

Noen som har bestilt fra disse ?
Sendte en bestilling for 8 dager siden og den ligger fremdeles til behandling.Sendte de en mail for noen dager siden, men har ikke fått svar fra de. Så derfor lurer jeg på hvor lang tid det normalt tar
Kommer helt an på, men jeg bestiller ingenting som haster

Det er uansett ikke grunn til bekymring, varene kommer, og alltid nøyaktig det du har bestilt.

Jeg regner alltid minst 2-3 uker fra bestilling til jeg regner med å ha varene, men det tok også langt lengre tid en gang. Men da var det tollen i Norge som hadde byttet om siffer i postnummeret mitt slik at pakka ble sendt "rundt halve Norge" før den kom hit til meg. Altså ikke Aquaristikshop sin feil.
To til seks uker avhengig av om de har varene inne eller ikke. Ikke i det hele tatt hvis de ikke klarer å skaffe varer som er utgått eller av en eller annen grunn ikke er å skaffe mere.
Åja, forresten... første gang jeg bestilte fikk jeg penger inn på konto før de hadde sendt varene. Jeg skjønte ingenting. Når pakka kom var det en liten ting som ikke var med. De kunne nok ikke skaffe det lengre, og betalte tilbake pengene før de sendte pakken.

Det tar naturlig nok lengre tid om de ikke har varen på lager selv. Må si jeg har veldig god erfaring med de

Har vel i snitt hatt en bestilling inne hver måned de siste månedene :p
Ok så må belage meg på venting altså , og jeg som trodde jeg skulle få orden på 64 literen etterhvert med ny bakgrunn osv
Tilfeldig bekjentskap
© Mette F
Reklame for plussmedlemskap