Hvilken pumpe skal jeg bytte til?

Har i dag en powerhead som jeg skal bytte ut med en utvendig pumpe. Noen som har en mening om hvem av disse jeg bør gå for : Eheim Classic 2215 filter eller Eheim Pro I 2224 Spesial ? Akvariet mitt er på 112 liter.
Nå er jeg et utpreget Fluval-menneske og har ikke prøvd meg på noen andre merker, men hadde jeg hatt det karet du har og de fiskene og skulle valgt mellom de to filtrene så ville jeg valgt den siste, Eheim Pro I 2224 Spesial. Begge er store nok, men den sistnevnte virker som en nyere og bedre utgave. Som du skjønner så blir dette bare synsing i og med at jeg ikke har prøvd noen av de

Forhåpentligvis vil noen med egen erfaring stikke innom og komme med bedre informasjon til deg.
Takk for svar ! Kom frem til det samme som deg og bestilte meg Eheim Pro I 2224 Spesial i går. Vet egentlig ikke hvorfor jeg kom fram til Eheim.... Får prøve og se ,- kanskje det blir Fluval neste gang
pokemon
Takk for svar ! Kom frem til det samme som deg og bestilte meg Eheim Pro I 2224 Spesial i går. Vet egentlig ikke hvorfor jeg kom fram til Eheim.... Får prøve og se ,- kanskje det blir Fluval neste gang :-)
Eheims pumper går for å være bra. Ingen over, under eller ved siden av. Har ikke noen ref.punkt annet enn Tetratec og saio, men tror og mener at du vil bli fornøyd med kjøpet.
Eheim 2026 er en meget bra pumpe!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap