Panorama-akvarium

Jeg har fått tilbud om ett nytt panoramaakvarium, 92 liter. Har lest at disse er vanskeligere å møblere, og noen mente at fiskene blir forvirret i disse tankene grunnet alle kantene, noen som har synspunkter ?
Tror ikke fiskene blir mer forvirret i et panorama kar enn et vanlig firkantet kar. Ser heller ikke den helt store utfordringen med å innrede et panorama kar.
Løp og kjøp !!
regner med at det blir gjort ja, det ser innmari fint ut syns jeg. Men så er det det lille spørsmålet om hvor mye vekt underlaget må tåle da . Tror du en må regne mer en 25 kilo pluss? Skal evt ikke ha så mye steiner, mest planter. Har en solid stor gammel kommode i heltre, skulle tro den ville holde?
plaser 100kg på den å sjå etter at det holder å ikkje ser falleferdig ut eller bøyer seg. tåler den det skulle det gå bra.
Ja det er nok enkleste måten = )
Har sett mange bilder av 100 litere plassert på enkle furukommoder så går det bra, så skal nok min "panserkommode" holde. Får ta en liten dugnad og hoppe opp og sette seg ned, holder det så blir det stort og fiiint akvarium på meg, jippi
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap