Bilde av kloreke med egg?

lurte på om noen kunne være så snill og legge ut en bilde av en indisk kloreke med egg til meg? jeg har nemlig lett etter dette evig lenge nå og finner ingenting! lurer litt på hvordan den ser ut. vises det like godt som på kirsebærrekene?

håper noen kan være til hjelp
Finnes bilde av reke med egg i skalldyrbasen her.
Klorekene har store egg og det synes veldig godt. Tror ikke man kan unngå å legge merke til det
jeg klarer bare ikke se det jeg altså! føler meg litt dum her men takk for svar!
Kan godt være jeg som ser syner og egg der det ikke er noen.

Her har jeg ihvertfall søkt opp bilder av akkurat denne arten og her finner du reker både med og uten egg. Eggene er ganske store så de er lette å se, blant annet på bilde 2 og 15.
hah! der så jeg egg jeg også! ja da er jeg overbevist om at det er noen egg på kloreka mi også jeg studerte henne så nøye jeg klarte da hun kom brøytende gjennom javamosen på jakt etter mat da jeg fora i dag. jaga bort alle fiskene hun så også den tullingen. sjefen i karet det sjø

men jeg så ikke så mange da. vanskelig å se for hun er så brun i skallet, men kanskje 8-9? er det normalt?
Har jo ikke hatt denne reken selv, men ut fra bildene så ser eggene såpass store ut at de neppe kan ha så veldig mange av de.

Får bare gratulere med den forestående familieforøkelsen
takk takk håper det blir noen babyreker her ja jeg synes de er utrolig kule disse rekene! får bare vente og se hva som skjer
Gratulerer med egg

Jeg trodde jeg bare hadde fått 3 klorekebabyer, men det viste seg at det var over 30! Enten må hun ha fått to kull tett etter hverandre, eller så kom alt på en gang
oi! det ble jo en del kloreker da! så gøy! jeg er spent på å se om de lever opp. de har masse javamose å gjemme seg i og går sammen med 10 kardinaler og 2 gule dvergciklider. det er snart en mnd siden jeg kjøpte henne og hun må ha hatt egg allerede da, så nå bør det blir bebiser snart
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap