Og du trodde du var lei av jobben din?

Det er ingenting mot denne fyren! Han er lei av jobben sin, han!
En skikkelig dårlig dag på jobben

Legg merke til hva som skjer når fyren i hvit skjorte kommer gående gjennom kontorlandskapet og stopper ved pulten til en dame, og når han ved et uhell skubber ned noen papirer som ligger på pulten til en fyr bak ham....
Han tok litt av ja :P
Så jo ut som at det han gjorde med kopimaskina må ha kosta litt, he he.
Eller de pc'ene han smæsja og heiv på folk :p
Den første pc-skjermen slengte han jo rett i fanget på dama som satt ved siden av.

Jeg så, og hørte, en versjon til av det hendelsesforløpet. Det var filmet av en av de ansatte, fra gulvnivå. Det hørtes ut som om menneskene snakket polsk eller russisk eller noe.

Det er helt utrolig at et menneske i en normal jobb plutselig en dag kan gå så berserk på jobben... egentlig tragisk, men jeg kan ikke nekte for at jeg satt mere lattermildt sjokkert, enn bedrøvet... Jeg må være grusom

Skal ikke kimse av sånt. Var et par øyeblikk i løpet av uka der jeg ikke var så langt fra å pælme mus og tastatur i veggen. Var noe jeg ikke fikk til + at den trådløse musa fant ut at den ville få litt dårlig signal, så pilen ville ikke dit jeg skulle ha den. Det gnagde litt av lunta det der, tipper han der har hatt noe lignende x 10

Edit: Ser forøvrig at 23 Mai 2008 var en fredag. Tipper han sliter litt med forklaringa på mandagen
Uff da, stakkars fyr.... all den innestengte frustrasjonen som plutselig kom ut, tenkte jeg. Litt feil sted å klikke på, tipper han blir bra flau når han kommer til seg selv igjen. (Jeg hadde i alle fall blitt det, men håper det ikke går så langt med meg da, hoho.. :P ) Sånn oppførsel er nok oppsigelsesgrunn.. Skal tro hvordan han får betalt tilbake for skadene, blir jo en flekk i cv'n det der når han skal søke ny jobb. Blir muligens en liten stund til også. Oioi, snakk om å rote det til.
Steingalen.. men du må jo få det ut!
Det er derfor man har hvilerom i åpne landskap, sånn at man kan komme seg unna et par minutter innimellom..
Bra de ikke hadde akvarium der....

Tilfeldig bekjentskap
© Christian Alfredsson
Reklame for plussmedlemskap