Hvordan lage yngelfór hjemme (side 7)

Frk-meg
Jeg har sikkert et par mikroormer her hvis du vil ha, kuledrøm;)


Takk for tilbudet, Frk-meg! Har faktisk prøvd det nå, men til voksne småfisk. På et tidspunkt ble det hele bare stående, og tilslutt kasta jeg det... Men da vet jeg hvem jeg skal spørre om ny kultur hvis det blir noe yngle-action her
Flott initiativ, Å lage en tråd om hvordan du enkelt kan lage hjemmelaget yngelfor er en fantastisk idé. Det er fantastisk å se entusiaster som deg dele kunnskapen din med andre innen hobbyen.

Den trinnvise bildeserien som demonstrerer prosessen med å skape en ny kultur av mikroormer er veldig nyttig. Det er sant at det kanskje ikke er så vanskelig som det høres ut, og det er praktisk å ha alle nødvendige ingredienser lett tilgjengelig i butikken.

Mikroormer, som er små og næringsrike, utgjør en utmerket matkilde for både yngel og voksen fisk. Det er imponerende å høre om suksessen din med å oppdrette yngel fra forskjellige arter, som corydoras, killi, venusfisk og endlers guppy, med mikroormer som kosthold. I tillegg er observasjonen din om mikroormer som er egnet for bunnlevende fisk som corydoras på grunn av deres synkende oppførsel ganske innsiktsfull.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller corydorasworld.com
Reklame for plussmedlemskap