Fiskegalskap (side 5)

Tante Astrid
Jovisst kan man lenke til [URLBLOCK1]. Trykk på "direkte lenke til dette bildet" som står under bildet og kopier adressen som kommer frem i adressefeltet (er det det det heter?) øverst på skjermen.


Nei, Astrid, det har ikke gjort det - ikke før nå.
Jeg har rapportert feilen idag, nå nettopp i stad, etter å ha opplevd det feilen drøss med ganger. Man havnet alltid på første bilde i fiskeprofilen, uansett om man klikket direktelinken under et annet bilde i samme profil og kopierte den fra nettleseren.

Så da var nok Holger rask med å rette opp

PS!
Jeg bruker Firefox. Vet ikke om type nettleser har hatt noe å si for den feilen?
Ok, jeg har aldri hatt problem med det så jeg tenkte ikke så langt som at det kunne ha vært midlertidig ut av drift

Edit: Nå har funksjonen falt ut igjen ser jeg. Bruker Firefox jeg også.
jadda. Blir aldri fornøyd med oppsettet i karet mitt. Jeg vil overhodet ikke vise det fram slik det er nå, sliter litt med å få plantene til å trives Har bestilt noen nye planter og håper de vil trives. Det ser ut til at planter med litt tykkere blader trives bedre i karet mitt enn de med løvtynne blader. Vannverdiene er fine, jeg bytter vann en gang i uka har slike gjødningskuler i grusen og bruker også litt flytende gjødsel når jeg skifter vann. Ser ut til at fiskene trives også. Litt usikker på hva jeg skal gjøre framover med tanke på fisk egentlig. Har vel mer enn nok fisk i bunnen, men så er det disse guppyene da, som formerer seg som kaniner... De er pene å se på og jeg har vært heldig med ynglene, for jeg har fått noen skikkelige fargeklatter, både knallrøde og gule med slangeskinnsmønster. Men de eier jo ikke personlighet... er litt lei av de så vi får se hva jeg gjør etter hvert.
Tilfeldig bekjentskap
© Emil Andre Rasmussen Engø
Reklame for plussmedlemskap