Automatisk utlufting fx 5

dette filteret stopper jo en gang i døgnet for å slippe ut luft som er i pumpa, men jeg trodde at den da gjorde det til omtrent samme tidspunkt hver dag.Men det gjør ikke min iallefall. Er det riktig? Stopper den etter hvor mye luft det e ri den?Noen som vet?
yvonnefo
dette filteret stopper jo en gang i døgnet for å slippe ut luft som er i pumpa, men jeg trodde at den da gjorde det til omtrent samme tidspunkt hver dag.Men det gjør ikke min iallefall. Er det riktig? Stopper den etter hvor mye luft det e ri den?Noen som vet?


Pumpen er som en gjennomsnitts timer, forandrer tidspunkt over tid.
Men det er bare å nappe ut kontakten av og til så holder den samme tidspunkt en stund til.
Er vel eneste jeg kan klage på, viss dette er noe og klage på da-rart de ikke brukte komponenter som er litt mere nøyaktige over tid.,
takk for svar. Jeg bare synes at denne har forandret tidspkt så veldig. Fra kveld til morgen på et par uker eller noe, men da er det normalt skjønner jeg. Da får den stoppe når den vil sjøl. Virker som en veldig bra pumpe. Har hatt den i gang i 2 mnd bare.
yvonnefo
takk for svar. Jeg bare synes at denne har forandret tidspkt så veldig. Fra kveld til morgen på et par uker eller noe, men da er det normalt skjønner jeg. Da får den stoppe når den vil sjøl. Virker som en veldig bra pumpe. Har hatt den i gang i 2 mnd bare.


Nei nei, min pruker flere mnd på og bytte tidspunkt, så ikke normalt at den bytter så fort, så unøyaktig elektronikk burde dem ikke sette inn da, så tror nok det er feil på din da.
Min er ihvertfall ikke pålangt nær så unøyaktig.

Har hatt min i drift i mellom 3-4 år.
ok men siden den stopper innimellom tror jeg ikke jeg gidder gjøre noe, for den fulgte med karet jeg kjøpte, og den er kjøpt i Gøteborg for et år siden. Er litt langt å reise liksom ,men kunne jo kanskje ha ringt og hørt hva jeg skulle gjøre?. Har ikke noe annet filter å sette inn heller. Men som sagt den virker jo kjempebra så
Hvorfor skal den stoppe og slippe ut luft til samme tid da? Det er jo ikke sikkert det ER luft i den å slippe ut akkurat da, så jeg skjønner ærlig talt ikke vitsen med å skulle ha samme tid hver dag? Den må vel gjøre det etter behov, ikke etter klokka?
mona det er jo akkurat det jeg spørr om!! Om den stopper ved behov!! Hva som er riktig
Det er meningen (fra produsent) at FX5 skal stoppe én gang i døgnet for å kvitte seg med eventuell overskuddsluft.

Jeg merker også at tidspunktet forskyver seg noe - men det er nok ikke mer enn en halvtime pr døgn den tida forskyver seg altså.
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap