Hvor gamle er fiskene dine? Oversikt over de eldste fiskene som har svømt i AF- medlemmers akvarier (side 18)

Inaktiv bruker
Mariia
Kunne ikke se Dolkestikktetra på listen din, mine er iallfefall rundt 3 år gamle :)


Ville bare si at disse nå har tatt kvelden, de ble altså omtrent 4 år gamle
Mariia
[QUOTE=Mariia]Kunne ikke se Dolkestikktetra på listen din, mine er iallfefall rundt 3 år gamle :)


Ville bare si at disse nå har tatt kvelden, de ble altså omtrent 4 år gamle
Beklager at det tok så lang tid å svare på dette. Måtte vente til det ble penger på kontoen slik at jeg kunne betale Plussmedlemskap igjen. Får ikke redigert i listen uten det

Nå har jeg ihvertfall fått rettet på alderen. Tusen takk skal du ha!


(Listen ligger her.)
Hei!
Jeg hadde en regnbuelabeo (albino variant) som ble 6 år gammel
jettæ
Jeg hadde en regnbuelabeo (albino variant) som ble 6 år gammel;)

Tusen takk! Da har jeg rettet på alderen på den
Jeg har en liten dverggurami som er 3 mnd. og like stor som en halv neontetra
Hypostomus regani har jeg sett ett eksemplar av i en butikk. Den var visst 32 år hos en og samme eier.

Emilie Nyheim
Jeg har en liten dverggurami som er 3 mnd. og like stor som en halv neontetra:D:D

Det er en eldre dverggurami registrert på listen, men takk likevel
Janne Pettersen
Hypostomus regani har jeg sett ett eksemplar av i en butikk. Den var visst 32 år hos en og samme eier.

Jeg har valgt å ikke ta med annenhåndsopplysninger på listen, men takk uansett Noen maller kan bli utrolig gamle har jeg skjønt, den eldste fisken på listen (foreløpig) er faktisk en stripet sjokolademalle på hele 36 år!
Vi har (som er eldre enn dei på lista)
- Aladdin (Xiphophorus hellerii) som ble kjøpt 6.3.2008 og som fortsatt svømmer og jagar damene sine!
- 8 Pristella maxillaris kjøpt mars 2008
Hadde denne i nesten 4 år, ukjent hvor gammel den var i butikken... Brotia-snegle Døde faktisk i dag :p
Jemama
Vi har (som er eldre enn dei på lista) - Aladdin (Xiphophorus hellerii) som ble kjøpt 6.3.2008 og som fortsatt svømmer og jagar damene sine! - 8 Pristella maxillaris kjøpt mars 2008

Beklager sent svar. Måtte få i orden plussmedlemskapet mitt igjen så jeg kunne gjøre endringer på listen.

Har nå fått føyd til og oppdatert de to artene. Tusen takk skal du ha!
Sparesset
Hadde [URLBLOCK1] i nesten 4 år, ukjent hvor gammel den var i butikken... Brotia-snegle Døde faktisk i dag :p

Så flott at det kommer opplysninger om snegler også. Ikke så artig at den døde for deg da, men 4 år høres ut som en høy alder for en snegle. Den er nå på plass på listen. Takk skal du ha!
Mine Corydoras paleatus har nå vært i mitt eie i 4 år.
Vet ikke hvor gamle de var da jeg kjøpte dem.
AKR
Mine Corydoras paleatus har nå vært i mitt eie i 4 år. Vet ikke hvor gamle de var da jeg kjøpte dem.

Takker så mye for opplysningen
Alderen er nå oppdatert på listen. Satte 4 år og 6 mnd på de siden maller vokser så veldig sent og må nesten ha vært noen måneder før du kjøpte de.
Jeg har noen Danio Tinwini som ganske sikkert er over 1 år nå.
Hvis jeg skulle tippet ville jeg sagt 1år og 3 måneder.
Tobias O
Jeg har noen Danio Tinwini som ganske sikkert er over 1 år nå. Hvis jeg skulle tippet ville jeg sagt 1år og 3 måneder.

Takk! Da har den kommet på plass på lista. Må nesten tilføye at dette var en utrolig vakker liten fisk
Prøvde å finne ut når innlegget mitt om Kinesisk værål var lagt ut, men finner ikke dette. Fisken lever fortsatt
En av værålene mine er i alle fall 5 år gammel...
Det samme er en ancistrus. Og jeg tror at jeg også har 5 keisertetraer som er 5 år gamle.
Kine Kristine
Prøvde å finne ut når innlegget mitt om Kinesisk værål var lagt ut, men finner ikke dette. Fisken lever fortsatt:)

Ser det er registrert en på 6 år på listen, men det er ikke din tror jeg
thankthefishtank
Det samme er en ancistrus. Og jeg tror at jeg også har 5 keisertetraer som er 5 år gamle.

Det er nok registrert eldre fisker på listen, men takk likevel
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap