Koi + guppy og kirsebærreker = ?

Hei.

Har en koi, men lurer på om eg kunne hatt den oppi guppykaret mitt.

Litt i tvil om den kommer til å spise guppy'ene men det er rekene eg tenker litt mer på.

En fin liten "regel"; det som passer i munnen er mat.
Så ja, jeg tror den vil spise rekene.
og guppyene, om/når den blir stor nok.
Søren og. Hadde egentlig trodd at koi var grei fisk i forhold til gullfisk
Nå må du bestemme deg.

Er det Guppy eller Gullfisk du har fra før?

Dersom det er guppy, vil du ganske raskt ha et rent artsakvarie for koi'en din inntil den vokser seg helt ut av karet.

Dersom det er Gullfisk, vil nok de være store nok til ikke å bli spist.
Trygve Lillefosse
Nå må du bestemme deg.:-) Er det Guppy eller Gullfisk du har fra før? Dersom det er guppy, vil du ganske raskt ha et rent artsakvarie for koi'en din inntil den vokser seg helt ut av karet. Dersom det er Gullfisk, vil nok de være store nok til ikke å bli spist.

Har guppy fra før av. Det med gullfisk var bare en sammenligning med koi Vel, har faktisk gullfisk, men de er ute i hagedammen under isen en plass...
Koi
hører ikke hjemme i et akvarie. De kan bli opp mot 1m store hvis forholdene er gode, så med unntak av et ekstremt stort akvarie så må du nok ha de ute..
Fubb
[QUOTE=Trygve Lillefosse]Nå må du bestemme deg.:-) Er det Guppy eller Gullfisk du har fra før? Dersom det er guppy, vil du ganske raskt ha et rent artsakvarie for koi'en din inntil den vokser seg helt ut av karet. Dersom det er Gullfisk, vil nok de være store nok til ikke å bli spist.

Har guppy fra før av. Det med gullfisk var bare en sammenligning med koi Vel, har faktisk gullfisk, men de er ute i hagedammen under isen en plass...

Hiv koien ut til gullfiskene. :P (men ikke SLÅ hull på is når det er fisk i vannet, det kan i værste fall drepe dem visstnok.)
Slippe ut koi nå, som har gått inne vil garantert ta livet av dem.. De trenger TID for å venne seg til en norsk vinter. Og da mener jeg ikke 1 time i en plastpose, men uker med gradvis kaldere vann og mindre mat.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap