Hvor får man tak i fine store røtter?

Jeg er på utkikk etter noen flotte røtter som ser mer eller mindre ut som at et tre står i akvariet. Altså; tynne fine "grener" som står ned i akvariet.
De kan ikke være for store heller i og med at de skal i en 65 - liter. Jeg kunne også tenkt meg noen tynne fine i en 22 - liter også.
De jeg finner på butikker er store tykke eller små tykke som bare kan ligge på sanden omtrent. Ikke serlig dekorativt.
Tenker du på Redmoor røtter ?
De selges i zoobutikker, men veldig dyre. Av og til er det en og annen til salgs her på forumet også.
noen som vet av en nettbutikk med bra priser på redmoor? Jeg så en veldig pen japansk type rot (den hadde ihvertfall japansk navn) som jeg kunne tenkt meg egentlig.. men glemt navnet på den. d'oh.
Fisken Magnus
Tenker du på Redmoor røtter ? De selges i zoobutikker, men veldig dyre. Av og til er det en og annen til salgs her på forumet også.


Tja, kanskje. Vet veldig lite om navn. Skal se om jeg finner bilder av noe slikt som jeg mener. Behøver ikke henge seg opp i navn, bare at dem ser noen lunde slik ut.
Nei, det var vanskelig å finne tak i bilde. Men jeg blir takknemlig for alle evt. linker dere kommer med.
Hvis du tar en titt inn på Mona O sine akvarium så har hun en del akvarium med bilder av Redmoore røtter
Kan nok være noe alà det ja, men er det kun den type røtter som ser sånn ut?
Christin.h
Kan nok være noe alà det ja, men er det kun den type røtter som ser sånn ut?

Du kan nåkk finne noen som er ganske så like. Men det er den mest vanlige, men de koster flesk. Ca 500,- kr for en mellomstor en.
Æsj... det var forferdelig dyrt ja. Får bare fortsette å lete da.

Du vet ikke om noen linker til nettbutikker som selger røtter? Bare sånn alt mulig innen røtter?
Hei Christin.h.
Jeg har handlet røtter fra tre ulike nettbutikker - og vært stort sett fornøyd hver gang.
Om du går til siden Lenker - Butikker - Nettbutikker; vil du finne masse lenker til ulike nettbutikker hvor du kan lete etter røtter.
Husk at det går ann ta kontakt med de ulike nettbutikkene via email eller telefon for å legge frem ønsker/spørre om hjelp.
Så kan du også legge ut en annonse her på forumet under Rubrikk - Ønskes kjøpt. Her kan du beskrive hva du er ute etter - og kanskje får du napp.
Og. Du kan følge med på hva andre medlemmer av forumet selger av røtter.

Tolmodighet. Det kan ta tid å finne "akkurat den rette".

mvh
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap