Christian`s akvarieverden (side 11)

Sølvi Gullaksen
Hvis du har sett t-stilling på de så har de nok mest sannsynlig lagt egg og. Så da må du saumfare karet etter egg,de kan være ganske så flinke til å gjemmer eggene sine.Det er ikke alle som legger de pent og pyntelig på glasset ;)


Aiai da er de garantert blitt spist iløpet av kvelden/natten, det går jo 30-40 neontetra, 2 par med apistogramma og en haug med maller i karet.
Det er jo mye greiere at de legger eggene på glasset så eg får det med meg
Skal ta å følge bedre med de nestegang eg tar vannskifte og forer de med rødemygglarver, det var slik de beggynte denne gangen.
Dårlige odds med sånne grådige fiker sammen ja ,bedre lykke neste gang
Nei er vel ikke de beste oddsene for at egg eller yngel skal overleve i det karet.
Har hvert en tur ut for å se om det var noen som hadde noen mallehuler men det var dårlig fangst gitt, kjøpte meg dåg en ny fluval 1+ filter som eg kan bruke i 30l.
Tenkte å få kjørt det karet inn og skaffe meg noen reker å ha oppi, så hvis det blir noen corryegg så putter eg de oppi med rekene.
Må og finne et sted å sitte dette karet og eg tipper fruen ikke blir så altfor glad når karet kommer opp
Har og leitet meg grønn etter laderen til kameraet emn ikke f... om eg finner den, skal ikke forundre meg at den har havnet i bosset.

Nei nå må eg rydde lit og finne et sted å plassere 30l før fruen kommer hjem
Her er det lenge siden eg har hvert nå så tenkte en liten oppdatering
Har blitt en ganske drastisk forminsking i akvarier kun 1 igjen et juwel rio 300 med formye fisk i
Så trenger å minske å bestanden drastisk.
Går også med planer om bygge en hagedam på 5x3m men dette blir til våren igjen
Hei
får du opp noe adoketa,leter etter en hanne
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap