Flere enn meg som får dette skjermbildet ofte?

Er det flere enn meg som får dette skjermbildet når dere prøver og laste opp bilder av fiskene eller akvariene deres på deres egen side?

Jeg får dette i ny og ne og det er egentlig veldig plagsomt.. Plagsomt i den forstand at jeg glemmer å laste opp bildet til slutt. Det er pga jeg blir så oppgitt over og få se dette igjen og igjen.


[External Image]
Det har skjedd flere ganger hos meg også, veldig plagsomt. Hos meg skjer det ikke når jeg laster ned bilder av fisk men når jeg skal poste innlegg i forumet med bilder, kommer den meldingen. Veldig plagsomt når du har skrevet lange innlegg så kommer det bare opp en feilmelding og jeg må skrive alt på ny.
uff ja.. Derfor jeg pleier og kopiere all tekst før jeg trykker "post innlegg"
Hva er det det kommer av ? Er veldig lei av dette. Spessielt når jeg lester opp bilder på forumet så kommer de ikke med i innlegget.

Har ikke opplev feil på posting i forumet på lenge. Har du forsøkt å slette alt av temporære filer, cookies o.l.?



Ja, alt av cookies ol. skal være slettet.
Opplevde dette senest i dag da jeg skulle legge ut noen bilder i tåden min.
Bildene kom ikke med og tråden ble ikke flyttet til siste innlegg, selv om det står under innlegget at siste innelgg er postet i dag 17:28.
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap