- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Pris på røde krystallreker
Pris på røde krystallreker
Postet 21.02.09 kl 00:56
Postet 21.02.09 kl 01:54
Postet 21.02.09 kl 13:59
Vet ikke hvilken grad de var, det stod ikke og jeg spurte ikke.
Hadde de bare kostet 39,- så hadde det vært greit, mulig de er av lav grad da, det er jo ikke så kult, synes jeg , men det er jo smak og behag og hva du skal bruke de til. Til oppdrett slik jeg skal prøve meg på så vil jeg jo ha høyest mulig grad (inne rimelig pris da, har ikke fluss med penger heller )
Hadde de bare kostet 39,- så hadde det vært greit, mulig de er av lav grad da, det er jo ikke så kult, synes jeg , men det er jo smak og behag og hva du skal bruke de til. Til oppdrett slik jeg skal prøve meg på så vil jeg jo ha høyest mulig grad (inne rimelig pris da, har ikke fluss med penger heller )
Postet 21.02.09 kl 17:20
Postet 21.02.09 kl 18:22
Postet 21.02.09 kl 23:47
Eg og har sett de rekene. De var CRS reker av grad B og eg synes det var vannvitting dyrt. Kan jo kjøpe Crs grad SS eller SSS av privat person til samme prisen. Men idag når eg skulle se om de hadde de ennå i butikken så var de vekke. Kanskje de strøk med pga ikke innkjørt akvarie. De var også småe, yngel. Alle rekene i butikken er plutselig borte. Rart!
Postet 22.02.09 kl 00:40
Håvard Støre Andresen[QUOTE=Nybegynneren]Hei! Her i Stavanger koster en rød krystallreke 198,- i butikk vel og merke, er ikke dette utrolig dyrt??
Kikket på rekene og det er ikke vanlige krystallreker. Vet ikke hvilken grad det er, men det er de fineste jeg har sett i butikk.
I hvilken butikk var du i?
Jeg var på Kvadrat og de hadde veldig mange forskjellige typer reker men det stod at det var krystallreker på dette karet, synd at det var så mange døde når jeg kom nå karantenen var over, jeg som hadde gledet meg en hele uke på å få kjøpt inn noen spennende,var veldig skuffet da ja, men dette var første gang de solgte fisk og reker etter at de hadde pusset opp og laget til helt ny akvariedel, det har blitt kjempflott nå. Regner med at grunnen til at det var så mange døde i karene både fisk og reker er at de ikke har brukt lang nok tid på innkjøring, eller??... Kilden har og hatt til samme pris.
Postet 22.02.09 kl 11:46
Postet 23.02.09 kl 20:14