Hva identifiserer pene tanganyika fisker

jeg er nybegynner på dette, for meg var eks alle tropheusene i butikken var like fine. jeg hadde bestilt så det var jo bare å ta de jeg fikk.har fått tatt noen bilder av fiskene jeg har i akvariet mitt, ligger på siden min, legger ved ett her også, syntes jeg var litt heldgi som fikk frem de lyseblå prikkene som de faktisk har (hvet prikkene forsvinner senere)
acs79
jeg er nybegynner på dette, for meg var eks alle tropheusene i butikken var like fine. jeg hadde bestilt så det var jo bare å ta de jeg fikk.har fått tatt noen bilder av fiskene jeg har i akvariet mitt, ligger på siden min, legger ved ett her også, syntes jeg var litt heldgi som fikk frem de lyseblå prikkene som de faktisk har (hvet prikkene forsvinner senere)

Hvilken type er dette. Og hvor kommer de fra?
Må si meg enig med deg. Synes alle tropheus er fine...
Er derfor selv litt i tvil hvilke jeg vil ha. Jeg er litt sånn at jeg vil ha noe ikke alle andre har... he he, ikke lett det. Men så er det jo slik at yngelen ligner jo ikke på sine foreldre....Så det er vanskelig å vite hva en får, når en ikke får se de voksne eksemplarene.... Men er jo litt spennende også da.
Jeg vurderer flere typer. Får se hva det blir til helgen...
Mariflyfly
Får se hva det blir til helgen...

Gleder meg også til helgen Mariaflyfly.
Blir spennende å se hva du har med deg på søndag
God tur!!!
Dette er Tropheus Duboisi. Finnes noen forskjellige varianter av disse, med ulik bredde på stipen og den kan være hvit eller gul.

Blir spennede å se hvilke Duboisi du har.
Trygve Lillefosse
Dette er Tropheus Duboisi. Finnes noen forskjellige varianter av disse, med ulik bredde på stipen og den kan være hvit eller gul. Blir spennede å se hvilke Duboisi du har.:-)

Såg det var Duboisi, men hvilken, ligner veldig på Maswa...?
Trohpeus
oida, trodde tropheus duboisi var en type jeg, eheh, ja så feil kan en ta.